دروازه بان ذوب آهن: با اشتباهی که مقابل پرسپولیس داشتم جهان روی سرم خراب شد

به گزارش دانشنامه آریایی، دروازه بان تیم فوتبال ذو ب آهن اصفهان گفت، با اشتباهی که در ملاقات مقابل پرسپولیس مرتکب شد دنیای روی سرش خراب شده است.

دروازه بان ذوب آهن: با اشتباهی که مقابل پرسپولیس داشتم جهان روی سرم خراب شد

پارسا جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس و اشتباهی که در این مسابقه انجام داد، گفت: وقتی وحید امیری توپ را ارسال کرد، تنها اشتباه من این بود که آن ارسال را خیلی ساده گرفتم و هیچ استرسی نداشتم. من تصور می کردم که توپ را خیلی راحت می گیرم، ولی متأسفانه اتفاق دیگری رخ داد و در آن لحظه جهان روی سرم خراب شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتفاق برای هیچ بازیکنی رخ ندهد. من بعد از آن گل کوشش کردم تا روحیه ام را حفظ کنم، ولی لحظات سختی را پشت سر گذاشتم و شرمسار تیم و طرفداران مان شدم. امیدوارم در بازی های بعد اگر فرصتی به من رسید این اشتباه را جبران کنم. من در چهار مسابقه ای که در لیگ و جام حذفی انجام دادم اشتباهی نداشتم و این اولین اشتباهم بود. بابت این اتفاق خیلی ناراحتم، ولی مسئله مهم این است که از این اشتباه درس بگیرم.

دروازه بان تیم فوتبال ذو ب آهن اصفهان در واکنش به بعضی حرف و حدیث های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تبانی اش با پرسپولیس توضیح داد: قضاوت کردن برای خیلی ها آسان است، ولی مهم نیست در فضای مجازی چه چیزی در خصوص من یا ذوب آهن می نویسند. من آرزو می کنم هیچ بازیکنی چنین اشتباهی را مرتکب نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2078

به "دروازه بان ذوب آهن: با اشتباهی که مقابل پرسپولیس داشتم جهان روی سرم خراب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان ذوب آهن: با اشتباهی که مقابل پرسپولیس داشتم جهان روی سرم خراب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید