در آستانه فینال لیگ قهرمانان رقم خورد: سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی!

به گزارش دانشنامه آریایی، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (25 آذر) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

در آستانه فینال لیگ قهرمانان رقم خورد: سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی!

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1622 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن ایستاده است؛ این در حالی است که با تیم سوم آسیا تنها یک امتیاز اختلاف دارد، اما این تیم در سطح دنیای و در مقایسه با هفته گذشته با 4 پله سقوط در رتبه 90 دنیا نهاده شد.

استقلال با 1532 امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته، اما نسبت به هفته قبل در آسیا 2 پله صعود نموده و در رتبه 14 ایستاده است، این تیم در سطح دنیای نیز با 5 پله صعود در رده 224 نهاده شد.

سپاهان اصفهان با 1465 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. صندلی این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر ننموده و همچنان در رتبه بیست و پنجم نهاده شده است. سپاهان با 13 پله صعود در سطح دنیای در رتبه 374 واقع شده است.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. صنعت نفت آبادان و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1509

به "در آستانه فینال لیگ قهرمانان رقم خورد: سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آستانه فینال لیگ قهرمانان رقم خورد: سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید