دو پیشنهاد سنگین به ستاره پرسپولیس!

به گزارش دانشنامه آریایی، بدون شک در بین بازیکنانی که تا حدود یک یا دو ماه دیگر قراردادشان با پرسپولیس تمام می گردد، احمد نوراللهی یکی از مهم ترین هاست پس طبیعی است که احتمال جدایی او در انتها فصل آن هم در شرایطی که پرسپولیس باید وارد مراحل حذفی مسابقات لیگ قهرمانان گردد، نگران کننده است.

دو پیشنهاد سنگین به ستاره پرسپولیس!

نوراللهی که آخرین بار در دوره ایرج عرب قرارداد خود را با باشگاه تمدید نموده بود، به واسطه مشکلاتی که در آن مقطع وجود داشت نسبت به مطالبات خود برای پرداختی به بازیکنان جوان تر کوتاه آمد و تنها وعده گرفت در صورت تأمین منابع اقتصادی این موضوع حل گردد.

با این حال چندی بعد و با حضور محمدحسن انصاری فرد این مسأله به اسم توافق وی برای کم کردن مطالبات تلقی شد و از پرداخت آن خودداری شد.

هافبک شماره 8 سرخ پوشان اکنون در شرایطی که تنها چند ماه از قراردادش با پرسپولیس به جای مانده است، مورد توجه چند باشگاه خارجی و خصوصاً قطری قرار گرفته است.

نمایش او در لیگ قهرمانان آسیا طی چند فصل اخیر باعث شده تا چند تیم قطری مذاکراتی را برای در اختیار گرفتن این بازیکن و کاپیتان سوم پرسپولیس دنبال نمایند.

نوراللهی که همچون دیگر بازیکنان چند مرحله از سوی باشگاه برای حضور در جلسه مذاکره تمدید قرارداد دعوت شده، به دلیل مشغله کاری و فشردگی بازی ها هنوز به آن پاسخ مثبت نداده است.

پیشنهادات 870هزار دلاری و 1/1 میلیون دلاری این بازیکن هم مزید بر دلیل شده بود تا باشگاه نگرانی هایی از بابت تمدید قرارداد با او داشته باشد.

هافبک سرخ ها، اما به گواه نزدیکانش به هر دو پیشنهاد رسمی خود تا به این لحظه پاسخ منفی داده تا این امیدواری را شکل دهد که قصد ادامه همکاری برای هفتمین سال در جمع این تیم را خواهد داشت تا از این حیث هم آمار خود را در جمع سرخ پوشان رویایی کند.

با این حال سؤال مهم و اساسی این است که اگر نوراللهی برای ماندن چراغ سبز نشان داده با چه مبلغی حاضر به تمدید قراردادش با پرسپولیس می گردد و آیا این رقم از نظر مسئولان باشگاه منطقی و عقلانی است یا او با در نظر گرفتن پیشنهاد های خارجی اش مبلغی را پیشنهاد می دهد که جلوی مدیران باشگاه سنگ بیندازد و جدایی خود را تسهیل کند؟

مسأله جدایی شجاع خلیل زاده حالا درس بزرگی برای بازیکنان پرسپولیس شده و آن ها نمی خواهند به هیچ وجه پل های پشت سرشان را خراب نمایند و نزد طرفداران پرسپولیس منفور شوند. بی شک احمد نوراللهی هم دوست ندارد به پول پرست بودن متهم گردد و بعد از جدایی اش طرفداران به کنایه بگویند او پول را به حضور در پرسپولیس ترجیح داده و رفته است.

نوراللهی و احتمالاً کنعانی یا هر بازیکنی که پیشنهاد خارجی داشته باشد برای جدایی احتاقتصادی از پرسپولیس بسیار سنجیده عمل خواهند کرد و ضمن اینکه تا زمان قطعی شدن انتقال یا ماندن شان حرفی نمی زنند که دست شان را رو کند درباره رقم پیشنهادی و مد نظرشان هم سکوت خواهند کرد.

با این وجود، طبیعی است که اگر احمد نوراللهی از 18 تا 22 میلیارد بگذرد حداقل نصف همین مبلغ را از پرسپولیس طلب کند و این بیشترین و عادلانه ترین تخفیفی باشد که برای تمدید قراردادش بدهد. در این صورت باید پرسید که آیا باشگاه پرسپولیس حاضر است مثلاً قراردادی 11،10میلیارد تومانی با این بازیکن منعقد کند؟

آخرین قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس 5/ 3 میلیارد تومان بوده، اما بعید است او به دو برابر همین مبلغ هم حاضر به تمدید گردد و با پیش کشیدن آفر های قطری اش کار را برای مدیران باشگاه پرسپولیس سخت خواهد نمود.

در واقع اگر او نصف پول قطری ها را از پرسپولیس طلب کند باشگاه باید رقم قرارداد قبلی او را تقریباً سه برابر کند!

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس روی این مسأله تأکید دارند که مبلغ قرارداد بازیکنان حتی با کیفیت ترین و مهم ترین شان باید به گونه ای باشد که باعث تنش در تیم نگردد و بقیه بازیکنان اعتراضی به بالا بردن بی حد و حساب رقم قرارداد هم تیمی شان نداشته باشند، اما از سوی دیگر وقتی از مبالغ پیشنهادی قطری ها خبردار می شوند یا باید سر کیسه را شل نمایند و ضمن توافق با احمد نور به هر طریقی و از هر منبعی پول پیش قرارداد بازیکن مهم و تأثیرگذارشان را فراهم نمایند یا به کلی قید او را بزنند و با شفافیت کامل اعلام نمایند باشگاه توانایی پرداخت رقم مورد انتظار این بازیکن را نداشته و مسأله تمدید منتفی است که در این صورت مقابل گروهی از طرفداران قرار خواهد گرفت و باید جوابگوی آن ها باشد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1888

به "دو پیشنهاد سنگین به ستاره پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پیشنهاد سنگین به ستاره پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید