سرمربی تازه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، بازگشت سرمربی قدیمی

به گزارش دانشنامه آریایی، راهنمایی یزدی با تقدیر از کوشش های فراز کمالوند در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به خبرنگاران مطرح نمود: امیدوارم با حضور فکری در تیم نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی برای طرفداران نفت در ادامه راستا لیگ برتر رقم بخورد.

سرمربی تازه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، بازگشت سرمربی قدیمی

وی با اشاره به اینکه فکری، شناخت خوبی از تیم نفت و شرایط شهرستان مسجد سلیمان دارد، گفت: این شناخت می تواند به موفقیت او در ادامه یاری کند.

به گزارش خبرنگاران، فکری توانست با نفت مسجدسلیمان در فصل 96-97 مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور مقام اول را کسب کند و به لیگ برتر راه پیدا کند.

فکری که نیم فصل دوم فصل قبل هم راهنمایی نفت را برعهده داشت برای لیگ بیست و یکمین نیز جزو گزینه های اصلی راهنمایی نفت بود اما به دلایلی این همکاری صورت نگرفت.

راهنمایی یزدی، بیژن دانش، منصور قنبرزاده، محمد خانچی و داریوش حسن پور بیست و هفتم دی ماه با تصمیم مدیریت شرکت منطقه ها نفت خیز جنوب به عنوان مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شدند.

نفت مسجد سلیمان در انتها رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با 11 امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2119

به "سرمربی تازه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، بازگشت سرمربی قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تازه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، بازگشت سرمربی قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید