معرفی برترین مجتمع های رفاهی بین راهی ایران

به گزارش دانشنامه آریایی، یک مسافرت زمینی نیازمند آشنایی با برترین مجتمع رفاهی بین راهی است. مسافرت به عنوان غذای روح انسان شناخته می گردد و هرچقدر کیفیت مسافرت هم بالاتر باشد تاثیرات روحی بیشتر و مطلوب تری هم در پی دارد. یکی از مهمترین مواردی که باعث می گردد تا کیفیت مسافرت زمینی افزایش پیدا کند آشنایی با برترین مجتمع های رفاهی بین راهی است.

معرفی برترین مجتمع های رفاهی بین راهی ایران

زمانیکه ساعت ها مشغول رانندگی هستید یا در یک خودروی شخصی یا عمومی به سر برده اید و خسته شده اید باید در یک مکان خوب و مناسب استراحت کنید و یک غذای خوشمزه هم بخورید تا بتوانید باز هم به مسیر خود ادامه دهید و در این میان چه چیزی بهتر از یک مجتمع رفاهی بین راهی که هم غذاهای متنوعی دارد و هم سرویس های خوب و ایده آلی ارائه می دهد. ما در این مقاله به معرفی برترین مجتمع های رفاهی بین راهی در ایران خواهیم پرداخت.

برای مشاهده تازه ترین قیمت های بلیط هواپیما در سایت خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

مجتمع رفاهی غزال شکوهیه در جاده قم - تهران

جاده قم به سمت تهران یکی از پر رفت و آمدترین جاده های کشور است به همین علت مجتمع های رفاهی بسیار زیادی هم در این مسیر تاسیس شده اند تا سرویس های لازم را به مسافران این محور ارائه دهند. یکی از مشهورترین و بزرگ ترین مجتمع های رفاهی موجود در این مسیر که توانسته است محبوبیت زیادی هم نزد مسافران به دست آورد مجتمع رفاهی غزال شکوهیه قم نام دارد.

این مجتمع یکی از مجهزترین مجتمع های بین راهی ایران است که دارای یک تالار بزرگ است که جهت برگزاری مراسمات مختلف طراحی شده و دارای برترین متدهای روز دنیا است و بعلاوه غذاهای متنوعی دارد که در تالار و رستوران های آن سرو می گردد.

فضای این مجتمع بسیار دلباز و مطلوب است و به صورت 24 ساعته و در همه ایام هفته آماده سرویس دهی است. این مجتمع بابت ورود شما هیچ گونه هزینه ای در قالب ورودی دریافت نمی نماید اما هزینه استفاده از خدمات آن قدری بالاست و این مسئله باعث شکایت بعضی از مسافران می گردد.

تلفن تماس مجتمع رفاهی غزال: 02536654004-09127691346

آدرس مجتمع راهی غزال: قم، کیلومتر 12 اتوبان قم - تهران، جنب ورودی شهرک شکوهیه

مجتمع رفاهی مهر و ماه کویر در جاده قم - تهران

یکی دیگر از برترین و مشهورترین مجتمع های رفاهی بین راهی در مسیر پرتردد تهران به سمت قم، مجتمع رفاهی مهر و ماه است که به عنوان مجتمع رفاهی ساعدی نیا نیز شناخته می گردد. یکی از ویژگی های متفاوت و متمایزنماینده سرای مهر و ماه این است که به علت مجذوب نمایندهیت بالا و طراحی فوق العاده زیبایی که دارد به عنوان یک مکان گردشگری هم شناخته می گردد و ارزش جهانگردی دارد.

بنابراین بسیاری از مسافرانی که قصد خرید یا استراحت کردن ندارند برای یک بازدید چند دقیقه ای هم که شده در این مکان توقف نموده و از تماشای ساختمان زیبای این مجتمع لذت می برند.

اگر در این مسیر در پی سرویس های بهداشتی تمیز، عبادتگاه و اتاق آرایش و … هستید حتما در این مکان توقف کنید. ظرفیت پارکینگ این مجتمع 400 خودرو است و بعلاوه دارای جایگاه پمپ بنزین می باشد. اتاق مناسب خردسالان و بازی بچه ها، صندلی ویژه ماساژ و یک شعبه از بانک ملت نیز از دیگر خدمات ویژه این مکان است. این مجتمع نیز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته آماده سرویس دهی است.

تلفن تماس مجتمع رفاهی مهر و ماه کویر: 02533361011-09118817408

آدرس مجتمع راهی مهر و ماه کویر: کیلومتر 6 بزرگراه قم - تهران (بزرگراه خلیج فارس)

مجتمع رفاهی مهتاب در جاده قم - تهران

جاده تهران - قم دارای یک مجتمع رفاهی دیگر است که مهتاب نام دارد و به علت تمیز بودن و رعایت مسائل بهداشتی آوازه زیادی دارد. مجتمع رفاهی مهتاب در جاده قم تمام احتیاج مسافران را در یک مسافرت طولانی در نظر گرفته و سعی نموده است شرایطی را فراهم کند که به برترین شکل ممکن رضایت مسافران را جلب نماید. بنابراین اگر در پی یکی از برترین مجتمع های رفاهی در جاده قم به سمت تهران هستید می توانید مجتمع مهتاب را انتخاب کنید.

از مهمترین امکانات و خدماتی که این مجموعه ارائه می نماید می توان به رستوران های سنتی، فست فودها، پمپ بنزین، سرویس های بسیار تمیز و بهداشتی، انواع فروشگاه های مربوط به تهیه سوغات، سوپرمارکت و سایر فروشگاه ها اشاره نمود. این مجموعه نیز در همه ساعات شبانه روز و ایام هفته آماده سرویس دهی به مسافران محترم است.

تلفن تماس مجتمع رفاهی مهتاب: 02533372020

آدرس مجتمع رفاهی مهتاب: 20 کیلومتری اتوبان قم - تهران

مجتمع رفاهی مارال ستاره در جاده قم - کاشان

قم و کاشان دو تا از شهرهای محبوب و جهانگرد پذیر کشور هستند و بخصوص در فصل بهار و تابستان پذیرای هزاران نفر از مسافران ایرانی می باشند. حتی بسیاری از مسافران خارجی نیز به قصد زیارت و سیاحت راهی این شهرها می شوند. به همین علت آشنایی با مجتمع های رفاهی بین راهی جاده قم - کاشان یکی از ضروریات مسافرت به این نقاط است و در این خصوص می توان به مجتمع رفاهی مارال ستاره اشاره نمود.

در این مجتمع دو سالن مجزا طراحی شده است که یکی از آن ها ویژه مسافران خودروهای شخصی است و دیگری هم متعلق به سرویس دهی به مسافران حمل و نقل عمومی است. این کار باعث می گردد تا سرعت سرویس دهی به مسافران حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند و کسانی که با خودروهای شخصی مسافرت نموده اند فرصت بیشتری برای استراحت کردن داشته باشند.

سالن سهراب سپهری ویژه مسافران خودروهای شخصی است و سالن پروین اعتصامی هم به مسافران خودروهای عمومی تعلق دارد. امکانات هر دو سالن مشابه یکدیگر است و در این خصوص می توان به رستوران باکیفیت ایرانی، فست فود، کافی شاپ و انواع فروشگاه ها برای تهیه سوغات و سایر وسایل شخصی اشاره نمود.

سالن سوم این مجتمع با نام سالن شیخ بهایی یک فضای سنتی دارد که شبیه معماری عصر صفویه است. یک استراحت گاه به تمام معنا است و کسانی که می خواهند از یک پذیرایی سنتی بهره مند شوند و ساعاتی را در آرامش کامل به استراحت بپردازند به این سالن می روند. بعلاوه این مکان دارای اورژانس، پمپ بنزین، گاز و گازوئیل، سرویس ویژه معلولین، صندلی ماساژ، فروشگاه، سوپرمارکت و … است.

تلفن تماس مجتمع رفاهی مارال ستاره: 09121537411

آدرس مجتمع رفاهی مارال ستاره: آزاد راه قم - کاشان

مجتمع رفاهی روناک اصفهان در جاده قم - کاشان

تردد بسیار زیاد در جاده های منتهی به سمت قم باعث شده است تا احتیاج به سرویس دهی به مسافران افزایش فزاینده ای داشته باشد به همین علت طی سالیان اخیر یک مجتمع رفاهی بین راهی دیگر در این مسیر افتتاح شده است که مجتمع رفاهی روناک اصفهان نام دارد و یکی از زیباترین و مجذوب نماینده ترین مجتمع های بین راهی در این مسیر به شمار می رود. محیط این مجتمع به قدری زیبا و دلباز است که قطعا در همان نگاه اول شما را مجذوب خود می نماید.

در مجتمع رفاهی روناک اصفهان می توانید از امکاناتی همچون رستوران ایران با غذاهای خاصی همچون ته چین مرغ، کافه مدرن با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، سرویس بهداشتی بسیار تمیز و بهداشتی، پمپ بنزین، سوپرمارکت، فروشگاه های مختلف و هتل با امکانات رفاهی مطلوب بهره مند شوید اما اگر از امکانات آن چشم پوشی کنیم باید بگوییم که فضای این مجتمع به قدری زیباست که ارزش بارها توقف و لذت بردن از فضای مطلوب آن را دارد.

آدرس مجتمع رفاهی بین راهی روناک اصفهان: کیلومتر 5 اتوبان کاشان - قم

مجتمع رفاهی یاس در جاده قم - جعفریه

مجتمع رفاهی یاس در جاده قم یکی از مجتمع های دیگر در مسیر شهر قم است و اگر در مسیر جعفریه قرار دارید می توانید در آنجا توقف کنید. این مجتمع رفاهی دارای امکانات مورد احتیاج مسافران در بین راه است که از جمله آن ها می توان به سرویس های تمیز و مناسب اشاره نمود. بعلاوه دارای عبادتگاه، کیف پول الکترونیکی و انواع فروشگاه ها با وسایل مختلف است. این مجتمع به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده سرویس رسانی به مسافران است.

تلفن تماس مجتمع رفاهی یاس: 02534443451-09127541073

آدرس مجتمع رفاهی یاس: جاده قم - جعفریه

مجتمع رفاهی بافه در جاده قزوین - زنجان

شهر قزوین یک موقعیت جغرافیایی خاص در ایران دارد و پل ارتباطی بسیاری از شهرها و بخصوص مرکز کشور به نقاط مختلف به شمار میرود به همین علت یک مسیر پر تردد بوده و بسیاری از مسافران در پی یک مجتمع رفاهی عالی برای استراحت کردن و خوردن غذاهای خوشمزه و سالم هستند. اگر شما هم در همین مسیر قرار دارید و می خواهید قدری استراحت کنید مجتمع رفاهی بافه همان چیزی است که در پی آن هستید.

این مجموعه بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. از امکانات آن می توان به رستوران معمولی و وی آی پی اشاره نمود که باعث شده است تا قیمت غذاها و تنوع آن ها بسیار متفاوت و باب میل مسافران مختلف باشد. مجتمع رفاهی بافه بعلاوه دارای یک سفره خانه سنتی، کافی شاپ، جایگاه سوخت، نانوایی و بانک گردشگری است.

تلفن تماس مجتمع رفاهی بافه: 02833291414

آدرس مجتمع رفاهی بافه: 7 کیلومتری آزادراه قزوین - زنجان

مجتمع رفاهی آفتاب در دو شعبه در جاده سلفچگان - ساوه

در مسیر سلفچگان - ساوه مجتمع رفاهی زیادی وجود ندارد و اگر در این مسیر هستید و به مجتمع رفاهی آفتاب یک یا دو نزدیک شده اید حتما در این مکان توقف کنید و علاوه بر صرف غذا یا استراحتی کوتاه، حتما باک بنزین خودرو را پر کنید. مجتمع رفاهی آفتاب 1 درست روبروی مجتمع رفاهی آفتاب 2 واقع شده و دارای امکانات مشابهی هستند. شما در هر کدام از مسیرهای مقابل که قرار دارید می توانید یکی از مجتمع های مورد نظر را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید.

تلفن تماس مجتمع رفاهی آفتاب 1: 02536234001-09126530482

آدرس مجتمع رفاهی آفتاب 1: آزادراه سلفچگان - ساوه

تلفن تماس مجتمع رفاهی آفتاب 2: 02536234017-09100810406

آدرس مجتمع رفاهی آفتاب 2: آزادراه سلفچگان - ساوه

مجتمع رفاهی ماهان تندیس در جاده قم - اراک

اگر در مسیر قم - اراک در حرکت هستید و خسته شده اید می توانید در یک مجتمع رفاهی مناسب با امکانات بسیار خوب توقف کنید و قدری استراحت نموده و غذای باب میلتان را هم سفارش دهید. مجتمع رفاهی ماهان تندیس دارای رستوران های مختلف، سرویس های بهداشتی تمیز، تالار و سالن، فروشگاه های متعدد، جایگاه سوخت، تعمیرگاه و بعلاوه مجموعه تفریحی است. بعلاوه مانند مجتمع های رفاهی دیگر به صورت همه روزه و شبانه روزی سرویس دهی می نماید.

تلفن تماس مجتمع رفاهی ماهان تندیس: 02538700782-09123513793

آدرس مجتمع رفاهی ماهان تندیس: اتوبان قم - سلفچگان، جنب زیرگذر شهرک شکوهیه

مجتمع خدمات رفاهی نخل ستاره شهرضا در جاده اصفهان

این مجتمع در کیلومتر 17 جاده شهرضا واقع شده و دارای مساحتی برابر 22000 متر مربع است و زیربنایی در حدود 3000 متر مربع دارد. از مهمترین امکانات این مجتمع می توان به انواع جایگاه سوخت، اینترنت، پارکینگ، انواع رستوران و فست فود با فروشگاه های مختلف برای تهیه سوغات و سایر وسایل مختلف اشاره نمود.

تلفن تماس مجتمع رفاهی نخل ستاره شهرضا: 03153408520

آدرس مجتمع رفاهی نخل ستاره شهرضا: اصفهان، کیلومتر 17 جاده شهرضا - آباده

مجتمع رفاهی دلفین پدیده قرن در جاده قم - دلیجان

مسیر قم به سمت دلیجان دارای یک مجتمع رفاهی بین راهی است که امکانات خوب و مناسبی را برای مسافران عرضه می نماید. این مجتمع با نام دلفین پدیده قرن از امکاناتی همچون رستوران با غذاهای متنوع و منوی مطلوب، سرویس بهداشتی تمیز، انواع جایگاه سوخت، پارکینگ، فروشگاه، عبادتگاه و … برخوردار است. این مجتمع که در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای هفته مشغول سرویس دهی به مسافران است به اختصار مجتمع رفاهی دلفین خوانده می شوند.

تلفن تماس مجتمع رفاهی دلفین پدیده قرن: 02533663779-09191512024

آدرس مجتمع رفاهی دلفین پدیده قرن: کیلومتر 55 جاده قم - دلیجان، پایینتر از جاده ساوه

مجتمع خدمات رفاهی چمن گل در جاده داران - الیگودرز

الیگودرز یکی از شهرهای مهم در استان لرستان است که بسیاری از شهرهای مرکزی و غرب کشور را به یکدیگر متصل می نماید به همین علت احتیاج است تا در مسیرهای مورد نظر با مجتمع های رفاهی مناسبی که تاسیس شده اند آشنا شوید.

یکی از برترین گزینه های مورد در این محور، مجتمع چمل گل است که تمام کوشش خود را برای ارائه سرویس دهی مناسب به مسافران به کار برده است. در این مکان امکاناتی از قبیل رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دستگاه کارت خوان، عبادتگاه، پمپ بنزین و پمپ گاز وجود دارد.

آدرس مجتمع خدمات رفاهی چمن گل: کیلومتر 25 جاده داران - الیگودرز

مجتمع رفاهی دلفین پدیده قرن

در 55 کیلومتری جاده قم - دلیجان یکی دیگر مجتمع رفاهی بین راهی به نام دلفین قرار گرفته است. این مجتمع بین راهی دارای امکاناتی نظیر کارت خوان، کارت خوان سیار، پارکینگ، سرویس بهداشتی، رستوران، فروشگاه، عبادتگاه، پمپ بنزین، پمپ گاز می باشد.

روزهای سرویس دهی: همه روزه

تلفن تماس: 09191512024 | 02533663779

آدرس: کیلومتر 55 جاده قم، دلیجان، پایینتر از جاده ساوه

مجتمع رفاهی شهید کاظمی

مجتمع رفاهی شهید کاظمی یکی دیگر از مجتمع رفاهی بین راهی است که در ورودی شهر تبریز واقع شده است. این مجتمع دارای سالن های رستورانی، کافی شاپی، تفریحی و ورزشی می باشد و تمام هدفش ارائه برترین خدمات به مسافران بین راهی می باشد.

روزهای سرویس دهی: همه روزه

تلفن تماس: 0936872500

آدرس: پردیسان - ورجان

مجتمع خدمات رفاهی نخل میاندشت

شماره تلفن: 02332247672

آدرس: سمنان، شاهرود، کیلومتر 145 جاده سبزه وار، شاهرود

مجتمع رفاهی پارسین

شماره تماس : 09128874244

آدرس: قزوین، کیلومتر 30 اتوبان قزوین - تهران، بعد از نیروگاه شهید رجایی

مجتمع خدماتی رفاهی کیلاق

آدرس: ایران فارس فیروزآباد کیلومتر 75جاده فیروزآباد عسلویه

مجتمع فرهنگی رفاهی شهدای خلیج فارس

آدرس: بوشهر، بوشکان جاده ساحلی

مجتمع تفریحی و رفاهی هشت بهشت

آدرس: سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار بهداشت، خیابان مزاری

مجتمع فرهنگی رفاهی کوثر

شماره تلفن: 01135348161

آدرس: مازندران، بابلسر، ساحل بابلسر، بعد از پارک جنگلی اکالیپتوس

مجتمع رفاهی گلشن

آدرس: تهران، ری، جاده قدیم قم، روبروی سه را پالایشگاه

شماره تلفن: 02155226578

مجتمع خدماتی رفاهی کلچات

آدرس: سیستان و بلوچستان، نجف آباد زاهدان- خاش، مجتمع رفاهی کلچات کیلومتر 50 خاش

مجتمع رفاهی هجرت

شماره تماس: 09171420021

آدرس: کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج

مجتمع رفاهی صدرا

شماره تلفن: 04133285211

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شهریار، نبش گلکار

مجتمع رفاهی لاله های سرخ

روزهای سرویس دهی: همه روزه

تلفن تماس: 09121865516

آدرس: آزاد راه قم - گرمسار

خدمات خودرویی همگام کارای مجد

روزهای سرویس دهی: همه روزه

تلفن تماس: 09122523540 | 02538804185

آدرس: قم - جعفریه

نکته ای که باید در مورد مجتمع های رفاهی بین راهی بدانید

یک نکته بسیار مهم در مورد مجتمع های رفاهی بین راهی وجود دارد که اصولا اغلب اپراتورها، آشپزها و کسانی که به نحوی در سرویس دهی نقش موثری دارند تغییر می نمایند و حتی مدیریت واحدها نیز متغیر است به همین علت ممکن است در دوره های مختلف فعالیت خود، سرویس های متفاوت را با کیفیت های مختلفی ارائه نمایند و این مسئله باعث می گردد تا رضایت مسافران نیز در نوسان قرار گیرد.

حتی شماره تلفن هایی که در این مقاله ارائه نموده ایم قابلیت تغییر داشته و ممکن است در زمان استفاده شما، کاربردی نداشته باشند. در هر صورت ما همه کوشش خود را به کار گرفته ایم تا اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار شما بگذاریم تا در زمانی که قصد سفر به منطقه ها مختلف ایران را دارید بتوانید از این مجتمع های رفاهی بین راهی ایران استفاده نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2454

به "معرفی برترین مجتمع های رفاهی بین راهی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مجتمع های رفاهی بین راهی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید