سفارت ایران: تردد اتباع آذربایجانی در ایران مانعی ندارد

به گزارش دانشنامه آریایی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام نمود: با توجه به کنترل کرونا در ایران، ورود و خروج اتباع آذربایجانی از مرز های زمینی و هوایی احتیاج به مجوز قبلی نداشته و بلامانع است.

سفارت ایران: تردد اتباع آذربایجانی در ایران مانعی ندارد

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در باکو خاطرنشان کرد: در پی کنترل و مهار قابل توجه همه گیری کرونا در ایران، از تاریخ 1400/08/01 (23 اکتبر 2021) ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرز های هوایی و زمینی (آستارا، بیله سوار، جلفا و پلدشت) احتیاج به مجوز قبلی نداشته و تردد افراد فوق با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر بلا مانع خواهد بود:

1. افراد بالای 12 سال حین ورود به ایران از مبادی رسمی هوایی، دریایی، ریلی و زمینی ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا که حداقل دو هفته از تاریخ نوبت دوم تزریق آن گذشته است می باشند.

2. در صورت نداشتن گواهی واکسیناسیون کرونا، ارائه گواهی آزمایش PCR منفی با مهلت کمتر از 96 ساعت از صدور نتیجه آن به وسیله آزمایشگاه های معتبر، الزامی است.

پیش از این و طی 9ماه گذشته، تعداد 9 هزار تن از اتباع جمهوری آذربایجان در قالب 38 گروه پس از اخذ مجوز لازم به وسیله بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، اجازه ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را بدست آورده بودند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران - باکو

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1995

به "سفارت ایران: تردد اتباع آذربایجانی در ایران مانعی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران: تردد اتباع آذربایجانی در ایران مانعی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید