سفارت هند در صدور ویزا رکابزنان ایرانی کارشکنی می نماید

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران : سفارت هند بنا به دلایل نامعلوم در صدور ویزا اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی کارشکنی می نماید.

سفارت هند در صدور ویزا رکابزنان ایرانی کارشکنی می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، به رغم تاکید و تذکر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و دعوت رسمی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا مبنی بر حضور رکابزنان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا، سفارت هند حضور ویزا رکابزنان ایرانی را صادر نکرده است.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت های جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه امسال در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می گردد.

به منظور بر طرف شدن این مسئله و طی مکاتبات انجام شده بین مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI)، مقرر شد که رئیس این اتحادیه در نامه ای به دنبال برطرف مشکل پیش آمده باشد.

متن نامه پت مک کوئید رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به شری سوشیلکو شینده وزیر امور داخلی دولت هندوستان به این توضیح است:

طی تماس انجام شده از سوی فدراسیون دوچرخه سواری ایران با (UCI)، عنوان شد که تیم ملی این کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2013 هندوستان با مشکل عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان روبرو شده است.

همانگونه که مستحضرید سی و سومین دور رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان از تاریخ 7 لغایت 17 مارس 2013 در دهلی نو برگزار می گردد و برای حصول اطمینان از اینکه تیم این کشور می تواند در چنین رقابت مهمی شرکت کند، سپاسگزار خواهیم بود نهایت کوشش خود را در مورد صدور ویزا ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به کار بگیرید.

دوچرخه سواران ایرانی همیشه جزء بهترین رکابزنان هستند که فراهم نشدن حضور آنها در رقابت های قهرمانی آسیا به دلیل عدم صدور ویزا تاسف بار خواهد بود.

پیشاپیش خانواده بین المللی دوچرخه سواری از همکاری صمیمانه شما برای برطرف این مشکل سپاسگزار خواهد بود.

فدراسیون دوچرخه سواری کشور هندوستان با وجود فاصله زمانی چند روزه تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا و به رغم تذکر مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و کنفدراسیون آسیا تاکنون اقدام به صدور ویزا برای رکابزنان 5 کشور ایران، چین، عراق، پاکستان و افغانستان به منظور حضور در این مسابقات نکرده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 597

به "سفارت هند در صدور ویزا رکابزنان ایرانی کارشکنی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت هند در صدور ویزا رکابزنان ایرانی کارشکنی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید