سفر گرت بیل به لندن و احتمال غیبت برابر لگانس

به گزارش دانشنامه آریایی، گرت بیل امروز در فرودگاه مادرید و در حال پرواز به لندن دیده شده و به نظر می رسد که در دیدار چهارشنبه شب برابر لگانس این تیم را همراهی نخواهد کرد.

سفر گرت بیل به لندن و احتمال غیبت برابر لگانس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره ولزی رئال مادرید امروز و پس از این که در باشگاه بدنسازی محل تمرین این تیم تمرینات مخصوص خود را انجام داد در فرودگاه شهر مادرید و در حال پرواز به لندن دیده شده است.

گفته می گردد که او به دلیل یک مشکل شخصی مجبور به بازگشت به انگلیس بوده است. النچرینگیتو که عکس خروج این بازیکن از مادرید را منتشر نموده، مدعی شده که شاید یکی از دلایل سفر این بازیکن به لندن ادامه درمان مصدومیتی باشد که در وقفه بازی های ملی و زمان حضورش در تیم ملی ولز دچار آن شد. این بازیکن هفته پیش توانست کار خود روی چمن را شروع کند، اما در تمرینات روز آدینه، یکشنبه و دوشنبه در تمرینات گروهی حاضر نشد و در باشگاه محل تمرین رئال مادرید به تمرینات اختصاصی پرداخت. شاگردان زیدان چهارشنبه شب باید دیدار بعدی خود را برابر لگانس برگزار نمایند و به نظر می رسد که گرت بیل نمی تواند هم تیمی های خود را در این بازی نیز همراهی کند.

ستاره ولزی رئال مادرید امروز و پس از این که در باشگاه بدنسازی محل تمرین این تیم تمرینات مخصوص خود را انجام داد در فرودگاه شهر مادرید و در حال پرواز به لندن دیده شده است. گفته می گردد که او به دلیل یک مشکل شخصی مجبور به بازگشت به انگلیس بوده است. النچرینگیتو که عکس خروج این بازیکن از مادرید را منتشر نموده، مدعی شده که شاید یکی از دلایل سفر این بازیکن به لندن ادامه درمان مصدومیتی باشد که در وقفه بازی های ملی و زمان حضورش در تیم ملی ولز دچار آن شد. این بازیکن هفته پیش توانست کار خود روی چمن را شروع کند، اما در تمرینات روز آدینه، یکشنبه و دوشنبه در تمرینات گروهی حاضر نشد و در باشگاه محل تمرین رئال مادرید به تمرینات اختصاصی پرداخت. شاگردان زیدان چهارشنبه شب باید دیدار بعدی خود را برابر لگانس برگزار نمایند و به نظر می رسد که گرت بیل نمی تواند هم تیمی های خود را در این بازی نیز همراهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 525

به "سفر گرت بیل به لندن و احتمال غیبت برابر لگانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر گرت بیل به لندن و احتمال غیبت برابر لگانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید