شیائومی با کنار زدن سامسونگ به رتبه اول بازار موبایل اروپا رسید

به گزارش دانشنامه آریایی، شیائومی در سال 2021 به لطف رشد شگفت انگیز پیروز شده در بازار جهانی اپل را پشت سر بگذارد و هم اکنون در رتبه دوم بازار جهانی موبایل واقع شده است. حالا طبق گزارش شرکت Strategy Analytics، شیائومی در سه ماهه دوم 2021 حدود 12.7 میلیون گوشی راهی بازار اروپا نموده و با داشتن سهم بازار 25.3 درصدی توانسته صدر جدول را از آن خود کند.

شیائومی با کنار زدن سامسونگ به رتبه اول بازار موبایل اروپا رسید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سامسونگ در این محدوده زمانی 12 میلیون گوشی به دست کاربران ساکن اروپا رسانده و با داشتن سهم بازار 24 درصدی رتبه دوم را به دست آورده است. باید خاطرنشان کنیم شیائومی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 67 درصدی فروش گوشی های خود روبه رو شده ولی فروش گوشی های سامسونگ در اروپا نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش پیدا نموده است.

اپل هم در این مدت 9.6 میلیون گوشی راهی بازار اروپا نموده و سهم بازار این شرکت به 19.2 درصد می رسد. مقدار رشد این شرکت هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.7 درصد است. در ادامه می توانید جدول مربوط به شرایط شرکت ها در بازار موبایل اروپا را مشاهده کنید.

در رتبه های چهارم و پنجم هم شرکت های اوپو و ریلمی دیده می شوند که به ترتیب 5.6 و 3.8 درصد از این بازار را در اختیار دارند. هر دو شرکت به تازگی توجه ویژه ای به بازار اروپا نشان داده اند و اوپو با رشد فروش 180 درصدی و ریلمی با رشد 1800 درصدی روبرو شده است.

ریلمی در سال 2019 به طور محدود وارد بازار اروپا شد ولی در سال 2020 مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که توجه ویژه ای به این بازار مهم نشان بدهند. بنابراین آمار رشد 1800 درصدی ریلمی به این علت است که در سه ماهه دوم 2020 گوشی های این شرکت عملا حضور چندانی در بازار اروپا نداشتند.

به نظر شما شیائومی در آینده نزدیک در دیگر بازارها هم می تواند سامسونگ را پشت سر بگذارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1882

به "شیائومی با کنار زدن سامسونگ به رتبه اول بازار موبایل اروپا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی با کنار زدن سامسونگ به رتبه اول بازار موبایل اروپا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید