صعود نجاتی، گرایی، پشتام و ساروی به یک چهارم نهایی

به گزارش دانشنامه آریایی، نمایندگان اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم کشورمان به دیدار یک چهارم نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند.

صعود نجاتی، گرایی، پشتام و ساروی به یک چهارم نهایی

رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس و در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ویکتور سیوبانوف از مولداوی می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتیجه 9 بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم 2 بر یک کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به یک چهارم نهایی رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل فلیکس بالدوف از نروژ 8 بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2268

به "صعود نجاتی، گرایی، پشتام و ساروی به یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود نجاتی، گرایی، پشتام و ساروی به یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید