فراق پس از 60 سال زندگی مشترک

به گزارش دانشنامه آریایی، استاد علی نصیریان چند ساعت پس از حضور در برنامه نمایش تنها فیلم خود در جشنواره سی و هفتم فجر، در سوک همسرش عزادار شد.

فراق پس از 60 سال زندگی مشترک

به گزارش خبرنگاران، مرحوم فاطمه بیات که مدتی پیش سکته نموده بود، پس از حدود 60 سال زندگی مشترک با یکی از بزرگان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران دار فانی را وداع گفت و استاد نصیریان را تنها گذاشت. بازیگر تحسین شده و محجوب سینمای ایران روز گذشته برای نمایش مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت حضور داشت و این فیلم را در سینمای رسانه ها تماشا کرد.

مرحوم بیات در گفتگویی که مدتی پیش با یکی از رسانه ها داشت، درباره آشنایی خود با استاد نصیریان گفته بود: دقیق به خاطر ندارم اما سال 1336 یا 1337 بود که به واسطه یکی از اقوام دور به علی معرفی شدم و پس از مدتی ازدواج کردیم. آن موقع هیچ چیز نداشتیم با همان شرایط زندگی مان خوب شروع شد. نصیریان ابتدا تمایل داشت من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما با حضور بچه ها شرایط این گونه رقم خورد که در خانه باشم.

این زوج دوست داشتنی سه پسر به نام های برمک، بابک و باربد و چهار نوه دارند که تا همین اواخر همه آنها خارج از ایران زندگی می کردند اما به گفته مرحوم بیات، پسر کوچک خانواده نصیریان به ایران بازگشت تا کنار پدر و مادر زندگی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 176

به "فراق پس از 60 سال زندگی مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراق پس از 60 سال زندگی مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید