لوکس ترین ماشین ها را با قیمتی مناسب اجاره کنید!

به گزارش دانشنامه آریایی، شما هم در سفر از رفت و آمد با تاکسی و سر و کله زدن با مردمی که زبان شان را به خوبی نمی دانید خسته می شوید؟ دل تان برای ماشین تان تنگ می گردد؟ دوست دارید جاده های بین شهری را خودتان رانندگی کنید؟ موسیقی مورد علاقه تان را بگذارید و از منظره ها اطراف نهایت استفاده را ببرید؟ دوست دارید سفرتان را پر از ماجراجویی کنید اما فکر می کنید دست و بالتان بسته است؟ ما برای شما خبر خوبی داریم. شما هرجا که باشید با این اپلیکیشن می توانید راننده خودتان باشید. اگر از شنیدن این خبر شاد شدید با ما همراه باشید تا درباره آن بیشتر بدانید.

لوکس ترین ماشین ها را با قیمتی مناسب اجاره کنید!

Turo

اگر به یاد داشته باشید در وبلاگ مان در خصوص airbnb صحبت کردیم. این اپلیکیشن به ما این امکان را می داد که خانه ای لوکس با قیمت مناسب پیدا کنیم. تورو هم چیزی مانند همین است، به هنگام سفر هم می توان اتومبیل داشت، شما با هر بودجه ای می توانید اتومبیلی کرایه کنید و خودتان راننده خودتان باشید. تورو امکان دیگری هم دارد با تورو می توانید عایدی کسب کنید. به این صورت که اطلاعات ماشین تان را در اختیار سایت قرار می دهید و از این طریق ماشین خود را کرایه می دهید.

چرا تورو؟

  1. برای هر مقصد و بودجه ای، صدها اتومبیل منحصر به فرد وجود دارد.
  2. 35 درصد از روش های سنتی برای شما مقرون به صرفه تر است.
  3. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است.
  4. به سرعت و کم تر از 8 ساعت جواب درخواست شما داده می گردد.
  5. علاوه بر این که اطلاعات هر خودرو به طور کامل در اختیار مسافر قرار می گیرد نظرات مسافرانی که از آن خودرو استفاده نموده اند آورده شده تا مسافران بتوانند برترین انتخاب را داشته باشند.

چطور اعتماد کنیم؟

1. این شرکت بیمه ای را جهت محافظت ماشین از آسیب فیزیکی و دزدی در نظر گرفته است.

2. هر مسافر روی صفحه های نمایش دیده می گردد بنابراین مالکان می توانند به راحتی ماشین خود را به مسافر بسپارند.

3. یک تلفن اضطراری 24 ساعته جوابگوی مسافران و مالکان است.

4. هر کاربر یک پروفایل دارد که از سوی صاحبان سایت صلاحیت آن مورد آنالیز قرار می گیرد.

آیا در ایران قابل استفاده است؟

خوشبختانه این اپلیکیشن در کشور ایران قابل دسترس است اما هنوز شناخته شده نیست به همین دلیل هنگامی که لوکیشن را روی کشور ایران تنظیم می کنیم گزینه ای یافت نمی گردد.

چطور با turo کار کنیم؟

کار با تورو بسیار راحت است. مرورگر را باز کنید تورو را سرچ کنید. در صفحه باز شده سه گزینه پیش رو دارید. با ایمیل، فیس بوک یا گوگل می توانید وارد سایت شوید.

وارد این صفحه که شدید،درست پایین صفحه روی گزینهRent a car کلیک کنید. نام شهر و زمان مورد نظرتان را وارد کنید.

این صفحه ماشین های متعددی را نمایش می دهد که شما می توانید بسته به بودجه تان از هیوندا تا تسلا انتخاب کنید. گوشه سمت چپ گزینه price برای مشخص قیمت گذاشته شده است.

روی ماشین مورد نظرتان کلیک کنید خوشبختانه تمام اطلاعات مربوط به ماشین تان از مشخصات ظاهری آن بگیرید تا تعداد سفرهایی که با این ماشین اجرا شده است در این صفحه دیده می گردد. اینجا می توانید از نظرات مسافران بهره ببرید. مشخصات مالک ماشین را با یک عکس پروفایل می توانید گوشه سمت راست ببینید.

یک مستطیل سبز رنگ گوشه سمت راست صفحه دیده میگردد روی آن کلیک کنید. اینجا باید یک پروفایل بسازید.اول یک عکس آپلود کنید، بعد اطلاعات دقیق گواهی نامه تان را اضافه کنید.

کاربردها:

شما می توانید برترین اتومبیل ها را با قیمتی مناسب کرایه کنید. هم چنین اگر به فکر کسب عایدی از اتومبیل تان هستید این سایت به کار شما می آید. برای این کار باید روی گزینه list your car در پایین صفحه کلیک کنید و اطلاعات ماشینتان را در اختیار مسافران قرار دهید.

در چه کشورهایی بیشتر کاربرد دارد؟

این اپلیکیشن در شهرهای هوستن، آتلانتا، مونترال، لس آنجلس، دنور، سانفرانسیسکو... هوادار بیشتری دارد.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2271

به "لوکس ترین ماشین ها را با قیمتی مناسب اجاره کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین ماشین ها را با قیمتی مناسب اجاره کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید