لیگ اروپا، شکست لاتزیو در خانه، ناکامی ترابزون در حضور ثابت حسینی

به گزارش دانشنامه آریایی، در شبی که تیم بازیکن ایرانی شکست را پذیرفت، لاتزیو هم در خانه مغلوب گردید.

لیگ اروپا، شکست لاتزیو در خانه، ناکامی ترابزون در حضور ثابت حسینی

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا با شکست ترابزون اسپور در حضور بازیکن ایرانی اش و باخت ناباورانه لاتزیو در خانه شروع شد.

در گروه پنجم، لاتزیو در خانه خودش مقابل سلتیک 2 - یک مغلوب شد. ایموبیله در دقیقه 7 لاتزیو را پیش انداخت اما فورست در دقیقه 38 سلتیک را به گل تساوی رساند و انچام در دقیقه 90 فزونی میهمان را رقم زد. در دیگر بازی این گروه، کلوژ در خانه یک - صفر رن را برد. در جدول، سلتیک 10 امتیازی بالاتر از کلوژ 9 و لاتزیوی 3 امتیاز صدرنشین است.

در گروه سوم، ترابوزن اسپور در شبی که از ابتدا به صورت کامل مجید حسینی، ملی پوش کشورمان را در اختیار داشت در خانه کراسنودار 3 - یک مغلوب شد. آسان (بازیکن حریف) در دقیقه 27، فرناندس در دقیقه 34 و ایگناتیف در دقیقه 90 برای میزبان و انواکامه در دقیقه 1+90 برای ترابزون گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، بازل در خانه خودش 2 - یک ختافه را برد. در جدول بازل 10 امتیازی در صدر است و کراسنودار و ختافه 6 امتیازی نسبت به ترابزون یک امتیازی شانس بیش تری برای صعود دارند.

در سایر بازی ها از گروه اول، آپوئل 2 - یک قره باغ را برد و سویا در خانه داندلوژ به فزونی 2-5 رسید. در گروه دوم، کپنهاگن و دیناموکیف به تساوی یک - یک رسیدند و بازی لوگانو و مالمو بدون گل سرانجام یافت. در گروه چهارم، لاسک 4 - یک آیندهوون را برد و اسپورتینگ لیسبون در خانه روزنبرگ 2 - صفر پیروز شد. در گروه ششم هم استاندارد لیژ 2 - یک از سد اینتراخت فرانکفورت گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 583

به "لیگ اروپا، شکست لاتزیو در خانه، ناکامی ترابزون در حضور ثابت حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، شکست لاتزیو در خانه، ناکامی ترابزون در حضور ثابت حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید