لیگ اروپا، قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد، رُم حریف یاران محمدی شد

به گزارش دانشنامه آریایی، قرعه کشی اولین مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا برگزار گردید و 32 تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

لیگ اروپا، قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد، رُم حریف یاران محمدی شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا، امروز (دوشنبه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار و در آن معین شد که تیم های فوتبال اینتر و منچستریونایتد به ترتیب باید به مصاف تیم های لودوگورتس رازگراد بلغارستان و کلوب بروژ بلژیک بروند و میلاد محمدی و یارانش در تیم خنت بلژیک باید با تیم رم ایتالیا روبه رو شوند.

در این مرحله 24 تیم که از مرحله گروهی لیگ اروپا صعود نموده اند به همراه 8 تیمی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه خود سوم شدند، به صورت حذفی با هم پیکار می نمایند تا 16 تیم راهی مرحله بعد شوند.

از مرحله گروهی لیگ اروپا تیم های سویای اسپانیا، مالموی سوئد، بازل سوئیس، لاسک اتریش، سلتیک اسکاتلند، آرسنال انگلیس، پورتوی پرتغال، اسپانیول اسپانیا، خنت بلژیک، استانبول باشاک شهیر ترکیه، براگای پرتغال، منچستریونایتد انگلیس به عنوان سرگروه صعود نموده اند. چهار تیم سوم برتر حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا (برحسب صندلی شان در رده بندی یوفا) یعنی آژاکس هلند، اینتر ایتالیا، سالزبورگ اتریش و بنفیکای پرتغال نیز همراه به همراه سرگروه های مرحله گروهی لیگ اروپا در سید نخست قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی قرار می گیرند و به این ترتیب از این امتیاز برخوردار هستند که بازی برگشت را در خانه برگزار نمایند.

تیم های آپوئل قبرس، کپنهاگن دانمارک، ختافه اسپانیا، اسپورتینگ لیسبون پرتغال، کلوژ رومانی، اینتراخت فرانکفورت آلمان، رنجرز اسکاتلند، لودوگورتیس بلغارستان، ولفسبورگ آلمان، رم ایتالیا، ولورهمپتون انگلیس و آلکمار هلند هم که به عنوان تیم های دوم مرحله گروهی صعود نموده اند در کنار لورکوزن آلمان، شاختار دونتسک اوکراین، المپیاکوس و بروژ بلژیک که دیگر تیم های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بودند، در سید دوم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرار گرفته اند.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به توضیح زیر است:

اسپورتینگ لیسبون (پرتغال) - استانبول باشاک شهیر (ترکیه)

کلوژ (رومانی) - سویا (اسپانیا)

اینتراخت فرانکفورت (آلمان) - سالزبورگ (اتریش)

رنجرز (اسکاتلند) - براگا (پرتغال)

لودوگورتس (بلغارستان) - اینتر (ایتالیا)

ولفسبورگ (آلمان) - مالمو (سوئد)

رم (ایتالیا) - خنت (بلژیک)

ولورهمپتون (انگلیس) - اسپانیول (اسپانیا)

آلکمار (هلند) - لاسک (اتریش)

بایرلورکوزن (آلمان) - پورتو (پرتغال)

شاختار دونتسک (اوکراین) - بنفیکا (پرتغال)

المپیاکوس (یونان) - آرسنال (انگلیس)

بروژ (بلژیک) - منچستریونایتد (انگلیس)

آپوئل (قبرس) - بازل (سوئیس)

کپنهاگن (دانمارک) - سلتیک (اسکاتلند)

ختافه (اسپانیا) - آژاکس (هلند)

بازی های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه 20 فوریه 2020 (اول اسفند) و بازی های دور برگشت یک هفته بعد (هشتم اسفند) برگزار می گردد، البته با توجه به حضور دو تیم پرتغالی براگا و پورتو در سید یک، به دلیل نزدیک بودن محل برگزاری استادیوم های این دو تیم، می بایست بازی برگشت یکی از آنها به جای پنجشنبه، روز چهارشنبه هفتم اسفند برگزار گردد. با توجه به اینکه پورتو فصل گذشته در لیگ پرتغال صندلی بالاتری داشت، این تیم در تاریخ مقرر بازی برگشت خود را انجام می دهد و این تیم براگا است که باید بازی برگشتش را یک روز زودتر انجام دهد.

فینال این دوره لیگ اروپا روز 6 خرداد 1399 در شهر گدانسک لهستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 684

به "لیگ اروپا، قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد، رُم حریف یاران محمدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد، رُم حریف یاران محمدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید