معرفی هتل 3 ستاره کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون

به گزارش دانشنامه آریایی، این هتل که دارای 135 اتاق در 6 طبقه می باشد، در فاصله 10 دقیقه با مرکز شهر ساسکاتون قرار گرفته است. رستوران Bistro گزینه های صبحانه و شام را با یک کافه در دسترس می گذارد. مرکز میدتاون پلازا در 13 دقیقه رانندگی از هتل کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون Saskatoon Courtyard Marriott Airport Hotel است و با فرودگاه بین المللی ساسکاتون 4 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل انتخاب خوبی برای مسافران است که علاقه مند به سرگرمی، خرید و سفر با خانواده و دوستان هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

 
معرفی هتل 3 ستاره کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون

این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز و مجهز به اینترنت وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، روزنامه های رایگان در لابی، تلویزیون در مناطق مشترک و دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، مرکز تجاری 24 ساعته، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این، پارکینگ نیز بدون پرداخت هزینه و خدمات حمل و نقل فرودگاهی در دسترس می باشد. خدمات تور و بلیط ، کارکنان چند زبانه و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهند. ورود به هتل از ساعت 16 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون

امکانات تفریحی در این هتل 3 ستاره شامل استخر داخل سالن (تمام سال) می باشد. این هتل دارای یک کافه می باشد که می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از آن سفارش دهید و لحظات خوش اقامت خود در این هتل را با تجربه یک نوشیدنی دلچسب در این کافه همراه کنید.

رستوران هتل

صبحانه های گرم با هزینه اضافه در دسترس است و هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود.

رستوران بیسترو Bistro: این رستوران متخصص در غذاهای آمریکایی برای صبحانه و شام می باشد و روزانه باز است.

امکانات اتاق های هتل

در همه اتاق های هتل تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت رایگان وای فای، تماس های تلفنی محلی رایگان، ملافه های تمیز و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن از جمله امکاناتی است که ارائه می شود. نظافت روزانه انجام می شود، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات را نیز شامل می شود. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه اضافه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین با دو تخت کویین: این اتاق ها 31 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ کویین در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ با یک سوفا: این اتاق ها 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • دانشگاه ساسکاچوان: این دانشگاه تا شما تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 90 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 60 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه علوم طبیعی: این موزه با شما حدودا 8 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 13 دقیقه، با اتوبوس 57 دقیقه و پیاده 90 دقیقه ای خواهید رسید.
  • ورزشگاه گریفیتز: برای رسیدن به این ورزشگاه که حدودا 4 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 12 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 52 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 97 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بیمارستان سنت پائول: 1 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 80 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 50 تا 60 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دادگاه ایالتی: این دادگاه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 77 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 43 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • مرکز ساسک تل: 3 کیلومتر با این هتل مونترال فاصله دارد که با تاکسی 8 دقیقه ای و با اتوبوس 60 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه جی جی دیفن بیکر: این فرودگاه از شما 4 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 7 دقیقه ای و با اتوبوس 18 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، ساسکاچوان S7L 1S4، ساسکاتون، ائروگرین 333

333 Aerogreen Cres, Saskatoon, SK S7L 1S4, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 309

به "معرفی هتل 3 ستاره کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 3 ستاره کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره کورتیارد مریوت ایرپورت ساسکاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید