من این فصل تنهاترین بازیکن ایران بودم ، اگر این بازیکن در پرسپولیس نبود دیوانه می شدم!

به گزارش دانشنامه آریایی، دانیال اسماعیلی فر در خصوص چالش های اولین فصل حضورش در پرسپولیس صحبت کرد و از یاری های سروش گفت.

من این فصل تنهاترین بازیکن ایران بودم ، اگر این بازیکن در پرسپولیس نبود دیوانه می شدم!

به گزارش خبرنگاران دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای تابستانی لیگ بیست و دوم سرخ ها بود که باتوجه به اینکه در پست دفاع راست جذب شده بود و به نوعی باید جانشین رامین رضاییان می شد، روزهای پرفشاری را تجربه کرد اما در نهایت فصل را با دبل قهرمانی به سرانجام رساند.

او که در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود در خصوص دبل قهرمانی سرخ ها و پیوستنش به پرسپولیس گفت: وقتی با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ و در وقت های اضافه قهرمان جام حذفی می شویم، یعنی لیگ خیلی سختی داشته ایم. قبل از پیوستنم به پرسپولیس فقط پنج دقیقه با آقا یحیی صحبت کردم. اتفاق هایی که قرار بود برایم بیفتد را به من گفت و می دانستم که قرار است چه اتفاقاتی برای من در پرسپولیس رخ دهد و آمادگی داشتم. انقدر جو رختکن برای ما خوب بود که بعد از یکی دو هفته انگار ما قدیمی تیم بودیم.

دانیال در خصوص جو تیم ادامه داد: شرایطی تیمی ای که پرسپولیس از دوره آقای برانکو داشت باعث می شد بازیکن زود جا بیفتد. ما پنج، شش بازیکن نو بودیم و می دانستیم قهرمانی می خواهیم. چندتا چیز اینجا نو بود؛ اینکه آنها تا آخرین لحظه می جنگند و امید وجود دارد. بعد از بازی نساجی متوجه شدم این تیم برای قهرمانی سیری ناپذیر است و همواره ایده آل ترین اتفاق را می خواهند. یکی از دلایل دبل پرسپولیس این بود که بعد از قهرمانی لیگ قانع نبودیم و می خواستیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

و در پاسخ به پرسش جالبی در خصوص اینکه اگر بخواهد از یک بازیکن پرسپولیس تشکر کند اعلام کرد: خیلی بد است که از یک بازیکن فقط تشکر کنم ولی اگر سروش رفیعی سال جاری با من هم تیمی و هم اتاقی نبود من سال جاری، اینجا دیوانه می شدم. همه جوره کنارم بود. یک روزهایی تنهاترین بازیکن ایران بودم. شاید یک روزهایی تشویقم نکردند ولی او به من می گفت اینجا پرسپولیس است و همواره باید خوب باشی و مهم نیست قبلا کی بودی به همین دلیل سروش را برمی دارم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2386

به "من این فصل تنهاترین بازیکن ایران بودم ، اگر این بازیکن در پرسپولیس نبود دیوانه می شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من این فصل تنهاترین بازیکن ایران بودم ، اگر این بازیکن در پرسپولیس نبود دیوانه می شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید