مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد

به گزارش دانشنامه آریایی، با توجه به استقبال هنرمندان مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد

به گزارش از ، علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: با توجه به استقبال خوب از جشنواره ملی استند آپ کمدی و درخواست های مکرر علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره، مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه 98 تمدید گشت و با هماهنگی های به عمل آمده این جشنواره بزرگ 7 اسفند ماه 1398 در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

او با اشاره به شرایط شرکت در سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی بیان داشت: هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد، آثار با تعیینات کامل شرکت نماینده از جمله، نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، آدرس کامل و تلفن ارسال گردد، همچنین منتخبین متعهد می گردند تا اجرای خود را در شهر میزبان با شرایطی که دبیرخانه تشخیص و اعلام می کند برای عموم به نمایش بگذارد.

بهرامی بیان داشت: دبیرخانه جشنواره به جز آثاری که هیات داوران تعیین می نمایند، بخش آراء مردمی را نیز برای انتخاب بهترین اجرا لحاظ خواهد کرد و دبیرخانه این جشنواره در روز های برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان نام آشنای عرصه طنز کشور اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر توضیح داد: دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن آثار شرکت نمایندگان زیر 15 سال معذور است و آثاری که بعد از زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شوند در این جشنواره شرکت داده نخواهند شد. زمان آثار ارسالی می بایست حداکثر 10 دقیقه باشد و قصه، نمایش و پیغام اجرا در داوری و انتخاب، تاثیر گذار خواهد بود و دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه می گرند دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی را تعیین و با لوح سپاس و جوایز نقدی از آنان تقدیر خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و حضور نداشتن برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد. در ضمنً نتایج نهایی در حین اجرا در اختتامیه تعیین و اعلام می گردد.

آدرس دبیر خانه جشنواره خوزستان، شوشتر، میدان غدیر، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، دبیرخانه دومین جشنواره ملی استند آپ است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 790

به "مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید