نگاه مردم به هیات مدیره استقلال منفی است، دو تیم بهتر ازبقیه هستند

به گزارش دانشنامه آریایی، محمد نوازی در مصاحبه با خبرنگاران به اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه استقلال اشاره نمود و گفت: متأسفانه نزدیک به یک ماه است که هیچ خبر خوبی از استقلال شنیده نمی گردد. هر روز یک داستان جدید و یک بحران به استقلال اضافه می گردد اما آن اتفاقی که باید رخ بدهد، صورت نمی گیرد.

نگاه مردم به هیات مدیره استقلال منفی است، دو تیم بهتر ازبقیه هستند

وی اضافه نمود: هواداران سردرگم هستند و نمی دانند تکلیف تیم محبوبشان چیست، آیا تا آغاز تمرینات سرمربی تیم شناخته خواهد شد؟ مجیدی از سرمربی گری انصراف داد. او می دانست اگر بیاید کار بسیارسختی را در پیش دارد بنابراین به اعتقاد من بهترین کار را انجام داد تا خود را رودرروی هواداران قرار ندهد.

نوازی اعلام نمود: هواداران فقط استراماچونی را می خواهند. آنها او را منجی استقلال دانسته و اعتقاد دارند با این سرمربی می توانند در لیگ نوزدهم به قهرمانی دست یابند و امیدوارم استراماچونی هم قدر این هواداران را بداند و اگر واقعاً تمایل به بازگشت دارد هر چه زودتر این کار را انجام داده تا هم هواداران و هم تیم استقلال از این سردرگمی نجات پیدا نمایند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص عملکرد هیات مدیره گفت: متأسفانه دید مردم نسبت به این هیات مدیره بسیار منفی شده است. بارها شنیده ایم که هواداران استقلال خواستار استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره هستند و معتقدند که باید کسانی در هیات مدیره حضور داشته باشند که واقعاً استقلال را از صمیم قلب دوست داشته باشند. البته آنها باید زودتر تکلیف را معین نمایند. هر راهی که می تواند استراماچونی را به استقلال نزدیک کند، باید بروند.

وی ادامه داد: دوم بهمن ماه اولین ملاقات استقلال در لیگ قهرمانان است. زمان زیادی تا آغاز ملاقاتهای پلی آف لیگ قهرمانان باقی نمانده و بنابراین باید ظرف این هفته تکلیف همه چیز معین گردد تا ان شاءالله شاهد یک استقلال پرقدرت در ادامه لیگ باشیم.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که نیم فصل اول را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: خوشبختانه سال جاری بازی های زیبا و فنی تری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم. تیم های مدعی مثل استقلال، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و شهرخودرو رقابت نزدیک تری با یکدیگر دارند تا بتوانند در انتها فصل به قهرمانی دست یابند. در حال حاضر شرایط سپاهان و پرسپولیس بهتر از استقلال و شهرخودرو و تراکتور است اما اعتقاد دارم فوتبال قابل پیش بینی نیست و چند اتفاق می تواند همه چیز را تغییر دهد. اما در مجموع بازی های سال جاری جذاب تر از گذشته بود و در برخی از ملاقاتها، فوتبالی را شاهد بودیم که تماشاگر پسند و از لحاظ فنی در سطح ایده آل بود.

نوازی در انتها اعلام نمود: از هواداران استقلال می خواهم آرامش خود را حفظ نمایند. آنها باید شکیبا باشند، تحمل نمایند تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد. بالاخره باید یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب گردد تا راهنمایی تیم را به عهده بگیرد. در غیر این صورت با این شیوه ای که این روزها در استقلال وجود دارد، مطمئناً نباید زیاد به موفقیت استقلال دل ببندیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 782

به "نگاه مردم به هیات مدیره استقلال منفی است، دو تیم بهتر ازبقیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه مردم به هیات مدیره استقلال منفی است، دو تیم بهتر ازبقیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید