هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی؛اقامتگاهی پنج ستاره لوکس در شهر کندی، عکس

به گزارش دانشنامه آریایی، هتلی پرطرفدار با استخری روباز که خیلی از گردشگر ها را به سمت خود جذب می نماید. هر محل اقامت در هتل 5 ستاره دارای چشم انداز رودخانه است و مهمانان می توانند از سالن مشترک و باغ بهره مند شوند.

هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی؛اقامتگاهی پنج ستاره لوکس در شهر کندی، عکس

امکانات هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

هتل Royal Classic Resort دارای استخر روباز، مرکز بدنسازی و سالن اسپا است. در این هتل همه روزه صبحانه بوفه ای سرو می گردد. اینترنت بی سیم نیز در همه قسمت های هتل به صورت رایگان عرضه می گردد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، پارکینگ رایگان از امکانات هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی است. همچنین این هتل دارای تراس نیز است.

اتاق های هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

این هتل 30 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به خدمات اتاق VIP، سوییت ماه عسل اشاره نمود. همه اتاق های میهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری، سشوار و میز هستند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. همه اتاق ها چشم اندازی رو به رود خانه و باغ دارند و شامل بالکن بی نظیری هستند. اتاق های هتل رویال کلاسیک ریزورت شامل اتاق تک نفره استاندارد و اتاق دو نفره استاندارد است. اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی هستند.

امکانات رفاهی هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی شامل استخر روباز با منظره ای زیبا است که در طی شبانه روز می توانید در این استخر شنا کنید، سپس در جایگاه مخصوص بعد از شنا دراز کشیده و ریلکس کنید. اگر اهل باشگاه بدنسازی هستید، در این هتل نگران نباشید زیرا باشگاهی با امکانات به روز و دستگاه های مدرن در خدمت شماست. ضمناً از دیگر امکانات این هتل مانند تجهیزات تنیس و بیلیارد نیز می توانید بهره ببرید. نکته قابل توجه این است که مدیریت این هتل به فکر بچه ها است، به طوری که مکانی برای بازی در داخل هتل و همچنین وسایل بازی در فضای بازهتل برای بچه ها تعبیه نموده اند تا عظیم تر ها خیالشان از بابت بچه ها آسوده باشد و به تفریح بپردازند.

امکانات مشهور هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

این هتل شامل استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و رستوران و تبدیل ارز است. در فضای بیرونی نیز در کنار استخر روباز، جایگاه های آفتاب قرار داده شده است. در هتل رویال کلاسیک ریزورت اجازه ندارید که حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، عربی، تمیل و مالایالام تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

امکانات رستوران و خوراکی در هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

در رستوران هتل رویال کلاسیک ریزورت نیز انواع غذاهای آمریکایی، هندی، آسیایی و گریل سرو می گردد. غذای کودک با هزینه اضافی نیز در هتل سرو می گردد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کندی را داشته باشید، به هیچ عنوان نگران ذائقه خود نباشید زیرا همه نوع غذا در این رستوران ها موجود است.

دلایل انتخاب هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

قیمت مناسب

تمیزی هتل

پرسنل مجرب و خوش برخورد

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

می توانید رزروهای خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا دریاچه کندی: 5.7 کیلومتر

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا انجمن هنری و مرکز فرهنگی کندیان: 5.7 کیلومتر

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا موزه ملی: 5.8 کیلومتر

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا گورستان پادگان انگلیس: 5.8 کیلومتر

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا معبد دندان مقدس بودا: 5.9 کیلومتر

فاصله هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی تا پارک رویال پالاس: 7.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1402

به "هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی؛اقامتگاهی پنج ستاره لوکس در شهر کندی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال کلاسیک ریزورت کندی؛اقامتگاهی پنج ستاره لوکس در شهر کندی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید