هتل پارسیان اوین ، اولین رستوران بیست و چهار ساعته تهران

به گزارش دانشنامه آریایی، هیچی بدتر از این نیست که از یک ساعتی به بعد تمام شهر تعطیل میشه و هیچ رستوران و جایی باز نیست که آدم بتونه اون جا غذای خوب بخوره. کافه هتل پارسیان اوین رو قبلا رفته بودم و می دونستم که بیست و چهار ساعته بازه اما شنیده بودم که جدیدا رستورانشون هم 24 ساعته بازه و هر ساعتی از شبانه روز که مشتری بره میتونه غذاهای عالی بخوره. برای همین اولین جایی که به ذهنم رسید برای یک شام دیروقتونه رستوران پارسیان اوین بود که خدا خدا می کردم نکنه دست خالی و گرسنه برگردم. هتل پارسیان اوین از هتل های خوب تهرانه که در شمال تهران و منطقه ای عالی واقع شده و هر بار که به کافه ش رفتم پر از گردشگر های خارجی بوده، البته به نظر من مهم ترین خوبیشون هم اینه که حتما لازم نیست در این هتل اقامت داشته باشی تا بهت سرویس بدن و هر مشتری که بره با برخورد خوب و عالی پرسنلشون روبرو میشه.

هتل پارسیان اوین ، اولین رستوران بیست و چهار ساعته تهران

هتل پارسیان اوین

هتل 3 تا رستوران داره؛ رستوران آبشار، رجا، چینی و یک کافه. رستوران آبشار انواع غذاهای فرنگی و ایرانی رو سرو میکنه برای همین من تصمیم گرفتم برم این رستوران. برای رفتن به رستوران آبشار باید وارد ساختمان اصلی هتل شد. لابی هتل، سمت چپ ورودی و رستوران آبشار، سمت راست ورودی قرار داره که به محض وارد شدن پرسنل رستوران به استقبال ما اومدن. فضای رستوران تقریبا بزرگه و میز و صندلی ها با فاصله خوبی از هم چیده شدن و وقتی میز بغلی حرف میزد آرامش ما رو به هم نمیزد، مسئله ای که خیلی از رستوران ها دارن و با چیدمان بد میزها باعث میشن که در جریان کامل صحبت های میز بغلی قرار بگیری. ما یک میز کنار پنجره رو انتخاب کردیم. پنجره های سراسری که چشم انداز ای به فضای بیرونی و سرسبز هتل داره.

چی بخوریم؟

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میشه. از انواع استیک و ماهی گرفته تا کباب و غذاهای ایرانی. تمامی غذاهایی که من سفارش دادم دورچین های خیلی خوبی داشتن و مزه های خاصی هم میدادن. استیک طعم خوبی داشت و گوشتش به هیچ عنوان بو نمیداد، غذای مخصوص سرآشپز هم خیلی خوب تزیین شده و طعمش هم خوشمزه بود، اما خوشمزه ترین و برترین غذایی که من توی این رستوران خوردم ماهی بود که با یک سس مخصوص بی نظیر و عالی سرو میشه و طعم خیلی خاصی میده. غذاهای این رستوران همشون خوبن و کیفیت گوشت و برنجشون خیلی خوب و در حد نام هتل پارسیانه.

بریم یا نریم؟

اگه وقت و بی وقت گشنه بودین و دنبال یه رستوران خیلی خوب میگشتین، بی شک رستوران این هتل، برترین انتخاب برای شماست که اگه با کسی هم خواستین برید اینجا میتونین مطمئن باشین که غذای خوبی میخورین و تجربه خوبی از شب گردی توی تهران خواهین داشت؛ و این که حرفه ای بودن پرسنل و کادر رستوران هم حس خوبی به شما میده.

اطلاعات دسترسی

آدرس: بزرگراه چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان اوین

تلفن: 27400

سایت: http://evin.pih.ir

آدرس اینستاگرام:https://www.instagram.com/evinhotel/

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2329

به "هتل پارسیان اوین ، اولین رستوران بیست و چهار ساعته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارسیان اوین ، اولین رستوران بیست و چهار ساعته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید