واکنش وریا غفوری به درگیری بازیکنان استقلال، از نظر بدنی عقبیم خبرنگاران

به گزارش دانشنامه آریایی، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است و بهتر کار کنیم تا تیم بهتر گردد.

واکنش وریا غفوری به درگیری بازیکنان استقلال، از نظر بدنی عقبیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وریا غفوری پس از پیروزی مقابل پیکان در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم عملکرد فنی ضعیف تری داشت، مطرح نمود: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.

وی درمورد درگیری در رختکن گفت: اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه ناراحت بودند.

کاپیتان استقلال در مورد درگیری لفظی ادامه دار اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی، گفت: این طبیعی است. در بازی برخی اوقات بازیکنان با هم بحث می نمایند اما تمام شد. اتفاق خاصی رخ نداد.

غفوری در مورد اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می نماید، گفت: ما باید وظیفه مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می نمایند. تازه آمده اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم پیاده نمایند. ما هم باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.

وی در مورد مسائل اقتصادی استقلال مطرح نمود: مسائل در حال حل شدن هستند.کل مجموعه کوشش می نماید که آرامشی در تیم حاکم گردد و به ثبات برسیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1662

به "واکنش وریا غفوری به درگیری بازیکنان استقلال، از نظر بدنی عقبیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وریا غفوری به درگیری بازیکنان استقلال، از نظر بدنی عقبیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید