پارک ملی بنف در کانادا

به گزارش دانشنامه آریایی، پارک ملی بنف در کانادا

پارک ملی بنف کانادا اولین و قدیم ترین پارک ملی این کشور است که با وسعت تقریبی 6 هزار 650 کیلومتر مربع در رشته کوه های راکی جا خوش نموده است. این پارک به اندازه ای حیرت آور و خارج از تصور است که در فهرست میراث دنیای یونسکو هم ثبت شده است و هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. بنف شهرت زیادی دارد که به نوعی نمادی از کشور کانادا شده است. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید همراه خبرنگاران باشید:

پارک ملی بنف در کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

منظره هایی که از پارک ملی بنف در کانادا می بینید به اندازه ای حیرت آور است که درست مانند یک تابلوی نقاشی خیالی است، جایی مملو از یخچال های طبیعی، دشت های یخی و جنگل های مخروطی شکل و آبهای زلال و شفاف و دریاچه ای که به نظر می رسد از گذشته های بسیار دور روان بوده است و تا ابد هم پر آب خواهد بود. در گذشته افرادی که می خواستند از بنف دیدن کننند، مجبور بودند از راه آهن استفاده نمایند چرا که جاده ای که به آن منتهی گردد، وجود نداشت اما بعدها جاده سازی انجام شد و گردشگران زیادی را به سوی این پارک طبیعی روانه کرد به طوری که طبق تخمین ها، در سال 1990 حدود 5 میلیون گردشگر داشته است و این مقدار مطمئنا در طول این سال ها بسیار بیشتر شده است. پارک ملی بنف یکی از پر بازدید ترین پارک های ملی دنیا هم هست.

بنف واقعا از آن دست جاهایی است که اگر به آن بروید، دلتان در آن جا خواهد ماند! یکی از بهترین تفریحاتی که در پارک ملی بنف در کانادا می توانید داشته باشید، امکان قایق سواری در دریاچه دلفریب آن است، چه در دریاچه شگفت انگیز ورمیلیون آن قایق رانی کنید و چه به رودخانه شگفت انگیز Bowبروید، تجربه ای فراموش نشدنی در انتظارتان خواهد بود.

یکی دیگر از بهترین فعالیت های پارک بنف کوهپیمایی در جهتهای شناخته شده بنف و در نزدیک دریاچه Louise است. در طول جهت چشم انداز بسیار دل انگیزی به درخت های سبز نوک تیز و کوه های خشن و قدرتمند دریاچه وسیع و آرام خواهید داشت.

بهترین زمان بازدید از پارک ملی بنف در کانادا

این پارک زمستان های بسیار سرد و برفی و تابستان های ملایم و مطبوعی دارد. شاید زمستان برای خیلی از افراد فصل مناسبی برای رفتن نباشد اما تعدادی از تفریحات این پارک مثل سورتمه سواری، یخ نوردی و اسکی فقط در این فصل انجام می گردد. بنابراین زمان مناسب سفر و بازدید کاملا بستگی به سلیقه ها و علایق خودتان دارد.

آنچه قبل از سفر باید بدانید

حیات وحش بنف بسیار متنوع و گوناگون است، انواع حیوانات وحشی مثل گوزن های شمالی و آهو ها در آن زیست می نمایند و از آن جاییکه فصل جفتگیری دارند، در آن مدت رفتار غیر قابل پیش بینی ای دارند و خطرناک می شوند، پس با احتیاط رفتار کنید و فاصله خود را با آن ها حفظ کنید.

در صورتی که با گرگ و یا شیرهای کوهی روبرو شدید، باید چند حرکت را انجام دهید: باید با بالا بردن دست ها و یا هر وسیله دیگری خودتان را بزرگ تر نشان دهید تا به او بفهمانید طعمه اش نیستید، به هیچ وجه نباید فرار کنید و باید بی حرکت بایستید.

دوربین عکاسی تان را از قلم نیاندازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 298

به "پارک ملی بنف در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی بنف در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید