سرانجام غم انگیز یک تفریح در سد درودزن فارس

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: تعطیلات اخیر فرصتی برای مسافرت و تفریح بود، بسیاری از مردم از این فرصت کوتاه استفاده نموده و به دل طبیعت رفتند که در گزارشی خبر از غرق شدن یک دختر و پسر جوان در سد درودزن فارس داده شد.

سرانجام غم انگیز یک تفریح در سد درودزن فارس

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، فرمانده تیم غواصی اعزام شده به محل حادثه اظهار کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به محض دریافت خبر با هماهنگی ستاد بحران استانداری و حضور عوامل انتظامی و اورژانس و سایر عوامل مرتبط با موضوع در اولین زمان ممکن، دو واحد عملیاتی مرکب از 9 نفر از پرسنل تیم غواصی سازمان آتش نشانی مجهز به قایق جیمنی را به محل حادثه اعزام کرد.

سعید بویر گفت: این دو خانواده که قرار بود به زودی با برگزاری یک جشن عروسی وصلت نمایند، بی خبر از انتها شوم این روز برای تفریح به حاشیه سد درودزن در منطقه کامفیروز شمالی رفته بودند.

عاطفه 15 ساله به همراه کریم 29 ساله به قصد تفریح با بستن یک تیوپ به خود و انداختن آن به آب وارد سد شدند اما به قصد رفتن به فاصله دورتر از ساحل طناب را باز کردند. این کار همزمان با آغاز وزش باد شدید بود که از شرق به غرب وزیدن گرفته بود و دختر و پسر جوان را با سرعت 220 متر به سمت جلو برده و از ساحل دور کرد. عاطفه به علت از دست دادن تعادل از تیوپ به داخل آب افتاد و کریم برای نجات او خود را به آب انداخت و با اینکه ضمن یاری به نامزد خود تا مسافتی نیز به سمت ساحل شنا کرد هر دو از طریق امواج به اعماق آب فرو رفتند.

وی در شرح چگونگی عملیات و یافتن اجساد اعلام کرد: عملیات به ساعات اولیه شب و تاریکی هوا و سختی جستجو روبرو شد و عوامل اورژانس در اواخر شب که امیدی به زنده نبودن افراد نبود محل را ترک کردند. اما جستجوی دریا به ساحل به صورت دایره ای باعث شد بالاخره در ساعت 8:30 صبح جسد عاطفه و در ساعت 9:28 جسد کریم را در عمق شش متری با فاصله 15 متر از یکدیگر به دست آورده و به ساحل منتقل کردیم.

این آتش نشان و فرمانده تیم غواصی به شهروندان تاکید نمود که در مواقع حضور در سدها و رودخانه های پر آب با رعایت نکات ایمنی از بروز حادثه پیشگیری نمایند.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 808

به "سرانجام غم انگیز یک تفریح در سد درودزن فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام غم انگیز یک تفریح در سد درودزن فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید