پکن گردی: کجا بمانیم، چه بخوریم

به گزارش دانشنامه آریایی، چطور یک تعطیلات دوست داشتنی در بیجینگ چین داشته باشیم؟

در پایتخت کشور چین یعنی بیجینگ بیشتر از 25 میلیون نفر زندگی می نمایند و این شهر یکی از بزرگترین شهرهای روی زمین محسوب می گردد. اگر چه افرادی که به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند ممکن است از سفر به این کشور و مخصوصا شهر بیجینگ به خاطر آلودگی اش بترسند اما این شهر به قدری دیدنی است که حتی با این وجود هم نمی توان از دیدن آن گذشت. اگر دوست دارید تا آن روی فانتزی شهر بیجینگ را ببینید با خبرنگاران همراه باشید:

پکن گردی: کجا بمانیم، چه بخوریم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در بیجینگ کجا بمانیم؟

یکی از بهترین انتخابهایی که می توانید در بیجینگ داشته باشید، هتل Ritz است، هتلی لوکس که در بسیاری از شهرها مثل آن دیده نمی گردد. نکته مثبتی که در خصوص این هتل وجود دارد این است که واقعا همان سرویسی را که باید به شما ارائه می دهند و ارزش امتحان کردن را دارد. به محض اینکه وارد لابی هتل می شوید کاملا می توانید متوجه شوید که با یک تجربه دوست داشتنی روبرو هستید؛ خدمه این هتل آموزش دیده و بسیار حرفه ای هستند و اتاق ها واقعا به بهترین نحو ممکن دکور شده اند. این هتل در منطقه Guomao واقع شده است که مرکز مناطق تجاری در بیجینگ است. یکی دیگر از خوبی هایی که این هتل دارد، دسترسی فوق العاده راحت آن به مناطق گردشگری مهم مثل شهر ممنوعه و میدان تیانانمن است و برای رسیدن به آنها هم میتوانید از تاکسی بهره ببرید و هم راستا کوتاهی را با مترو بروید که مطمئنا مالی تر است.

این هتل دارای یک استخر، یک سالن بدنسازی و اتاق های درمانی است و جایی است که می توانید در آن ریلکس باشید و خودتان را دور از هر گونه استرس روزانه ای احساس کنید. هتل ریتز در بیجینگ دارای 305 اتاق و 38 سوییت است. رستوران هتل، صبحانه قاره ای خوشمزه و ناهار سبک سرو می نماید که شما را تا آخر روز نگه می دارد.

این هتل، 2 رستوران چینی و ایتالیایی دارد که هر کسی می تواند بنا بر طبع و میل خود از هر کدام از آنها استفاده کند.

در بیجینگ کجا غذا بخوریم؟

با ویویی از میدان تیانانمن غذا میل کنید

اگر دوست دارید یک شام فوق العاده خوشمزه را با یک منظره فوق العاده در جلوی رویتان داشته باشید باید میزی در Capital M رزرو کنید. این رستوران که برای کیفیت بالای غذا و سرویس دهی خوبش برنده جایزه شده، درست بین بزرگترین میدان دنیا > و قدیمی ترین مرکز خرید چین یعنی > قرار گرفته است!

اگر به این رستوران رفتید پیشنهاد می کنم حتما غذای دریایی اش را امتحان کنید. برای آغاز می توانید سوپ حلزون و اسکالوپ و صدف سفارش دهید که با نان تازه ای که سرو می گردد ترکیبی عالی است. بعد از سوپ، حتما Ribeye با آن دامپلینگ های خوشمزه را امتحان کنید که واقعا شاهکار هستند.

سوپراستار واقعی این رستوران، دسر آن است که طعم فراموش نشدنی آن شما را یاد هیچ چیز به جز دسر منحصر بفرد بیجینگ نمی اندازد!

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 423

به "پکن گردی: کجا بمانیم، چه بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن گردی: کجا بمانیم، چه بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید