کاهش دستمزد کادر درمان در دست کم 6 ایالت آمریکا

به گزارش دانشنامه آریایی، شبکه خبری سی بی اس نیوز می گوید کادر درمان در دست کم 6 ایالت آمریکا در بحبوحه شیوع بیماری همه گیر جهانی کووید-19 با کاهش دستمزد روبرو شده اند.

کاهش دستمزد کادر درمان در دست کم 6 ایالت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه آمریکایی گزارش داده دستمزد پرسنل کادر درمان در دست کم 6 ایالت این کشور با کاهش دستمزد روبرو هستند.

به نوشته پایگاه هیل، این اتفاق در شرایطی رخ داده که بیمارستان ها در سراسر آمریکا به دلیل شیوع کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) گرفتار چالش های مالی عمده شده اند.

کارکنان در بیمارستان های دست کم 6 ایالت آمریکا به شبکه خبری سی بی اس گفته اند همزمان با کاهش ساعات کار پزشکان و پرستاران در هفته، کارفرمایان دستمزد این کارکنان را هم تا 40 درصد کاهش داده اند.

کاهش ساعات کار و حقوق برای این افراد به معنای آن است که پزشکان و پرستاران حاضر در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر جهانی، با استرس های بیشتری نسبت به حالت معمول روبرو هستند.

دکتر لسلی سیمون، پزشک بیمارستان مایو، واقع در ایالت مینه سوتا در گفت وگو با شبکه خبری سی بی اس می گوید گفته پرسنل اتاق های اورژانس ناکافی است و این جان مردم را در معرض خطر قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1094

به "کاهش دستمزد کادر درمان در دست کم 6 ایالت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دستمزد کادر درمان در دست کم 6 ایالت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید