گل محمدی: نمی دانم چه اتفاقی درباره بیرانوند می افتد؛ صحبتی با انصاری فرد نداشته ایم، شرایط هواپیماها نگرانم می نماید

به گزارش دانشنامه آریایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که مدیران این باشگاه تا به امروز مذاکره ای با کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران نداشته اند.

گل محمدی: نمی دانم چه اتفاقی درباره بیرانوند می افتد؛ صحبتی با انصاری فرد نداشته ایم، شرایط هواپیماها نگرانم می نماید

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم پس از سه، چهار ماه تعطیلی بازی می کنیم. ماه های خیلی بدی را برای فوتبال پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. بازیکنان تمرینی نداشتند و فرصت کافی نداشتیم. کوشش کردیم کارهای تاکتیکی و بدنی انجام دهیم و چند بازی تدارکاتی داشتیم. بازیکنان نسبتاً آماده هستند، اما نه به صورت صددرصد.

وی در خصوص ملاقات فردای تیمش عنوان نمود: ملاقات خیلی حساسی با پیکان داریم. این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. مسابقه دشواری داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم، از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. پیکان به دنبال کسب امتیاز است. با جایگاهی که این تیم در جدول دارد (قعر جدول)، کوشش می نمایند و می جنگند و به همین دلیل کارمان سخت است. مسائل، مصدومیت ها و غیبت چند بازیکن گریبانگیر ما شده و باید اینقدر با تمرکز باشیم که جای آنها را پُر کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه هیچ تیمی نمی تواند در اولین مسابقه کاملاً آماده باشد، گفت: ما نیز چنین شرایطی داریم و باید چند ملاقات بگذرد تا بازیکنان به شرایط مسابقه بیایند. چند بازی تدارکاتی خوبی داشتیم تا توانستیم به جو مسابقات برگردیم. از شرایط ایجاد شده راضی بودم و مسائل دیگر چون نیامدن اوساگونا داشتیم. پروازی از نیجریه نبود و استوکس را هم قبلاً از دست دادیم. بشار رسن دیر به ما اضافه شد و محمد انصاری را از دست دادیم. جای او مقابل پیکان واقعاً خالی است.

گل محمدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، گفت: یکی دو مصدوم دیگر داشتیم که به تیم اضافه شدند. این مسائل باعث شد کارمان را با آمادگی صد درصد آغاز نکنیم، اما بازیکنان ما اینقدر انگیزه دارند که در بازی فردا (یکشنبه) عملکرد خوبی داشته باشند. مهدی ترابی هم چهارکارته است و در مجموع چهار، پنج بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم.

وی درباره نگرانی های خود در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد: نگرانی من بابت پروازهاست. شرکت های هواپیمایی پروازها را پُرِ پُرِ می نمایند و برای فضای بسته ای چون هواپیما، خطر زیادی وجود دارد. از این بابت احساس نگرانی می کنم و پروتکل ها رعایت نمی گردد. این می تواند برای همه مسافران دردسرساز باشد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه تیمش بخت اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می رود، گفت: هر روز درباره این مسئله با بازیکنان صحبت می کنم. 10 امتیاز با سایر تیم ها اختلاف داریم، اما این دلیلی بر قهرمانی ما نیست. به بازیکنان گفتم مهم ترین بازی فصل ما مقابل پیکان است و باید با تمرکز و کوشش مضاعف، مسابقات را ادامه دهند. آنها نباید فکر نمایند از الان قهرمان هستند. بازیکنان ما از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند و خیلی خوب شرایط را درک می نمایند.

گل محمدی درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در روزهای آینده توضیح داد: نمی توانم در این باره دقیق صحبت کنم و این موضوع به تیم آنتورپ بستگی دارد. بیرانوند بلیت گرفته بود که برود که برگشت. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما بیرانوند قرار است برود. اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم و اتفاقات به تصمیم تیم بلژیکی بستگی دارد. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده و بیرانوند گفت باشگاه آنتورپ باید بلیت او را بفرستد.

وی درباره احتمال خداحافظی سیدجلال حسینی در انتها فصل اعلام کرد: سید اینقدر خوب تمرین می نماید که هیچ کدام از ما به خداحافظی او در انتها فصل فکر نمی کنیم. بعضی می خواهند حاشیه درست نمایند و بی ربط صحبت می نمایند. این اخبار زایده ذهن آنهاست. همواره در تیمی که کار می کنم، اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد و سرمان در کار خودمان است. صحبتی درباره خدافظی حسینی نشده و ما 11 بازی داریم. دلیلی ندارد درباره این مسائل صحبت کنیم تیم را به حاشیه ببریم. سید یکی دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص شرایط بشار رسن گفت: او 17، 16 روز دیرتر به تیم ما اضافه شد و پس از یک هفته تمرین اختصاصی، به تمرینات گروهی اضافه شده است. بشار بازیکن تاثیرگذاری است، اما شرایط بدنی او مانند سایر بازیکنان نیست.

گل محمدی درباره تقدیر از علی کریمی گفت: عادل فردوسی پور با من تماس گرفت تا ملاقاتی با بچه های رسانه تازه کنیم. من همواره با این تیم تمرین می کردم و مراسم تقدیر از کریمی خیلی خوب برگزار گردید. جو خیلی صمیمی و خوبی در تمرین حاکم بود و از ملاقات با دوستان قدیمی لذت بردیم. علی کریمی از عظیمان فوتبال ماست.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا با پرسپولیس برای فصل آینده هم قرارداد دارد یا خیر، گفت: بله من تا انتها فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی برای جذب کریم انصاری فرد داشته است یا خیر، توضیح داد: چند جلسه با مدیران باشگاه درخصوص جابجایی داشتیم که آنها اصرار داشتن لیست نفرات مورد نظرم برای فصل آینده را ارائه کنم. من گفتم تا مسابقات تمام نگردد، وارد جابجایی نمی شوم و اینقدر بازی های حساسی داریم که ذهن ما را مشغول می نماید. در این شرایط، لیگ برتر و جام حذفی را از دست می دهیم و دلیلی ندراد ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم.

گل محمدی با تمجید از مهاجم تیم ملی فوتبال اعلام کرد: هیچ صحبتی با کریم انصاری فرد نشده است. او بازیکنی حرفه ای و عظیم است و هر تیمی دوست دارد از کریم استفاده کند. با این وجود تا به امروز صحبتی با این بازیکن نداشتیم.

وی با بیان اینکه محیط فوتبال نسبت به سایر محیط ها در رعایت پروتکل های بهداشتی پاک تر است، گفت: شنیدم وقتی بعضی فوتبالی ها به کوچکترین بیماری مبتلا می شوند، می گویند به خاطر فوتبال است. این افراد تحت تاثیر بعضی آدم ها هستند و از همه فوتبالی ها خواهش می کنم مسائل بهداشتی را رعایت نمایند. فوتبال باعث ایجاد نشاط اجتماعی می گردد و از مسئولانی که خواستند مسابقات ادامه یابد، تشکر می کنم. امیدوارم جوابگوی هوادارانی که خیلی پیگیر رقابت ها بودند و از ما حمایت کردند، باشیم و از شرمندگی آنها دربیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1242

به "گل محمدی: نمی دانم چه اتفاقی درباره بیرانوند می افتد؛ صحبتی با انصاری فرد نداشته ایم، شرایط هواپیماها نگرانم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نمی دانم چه اتفاقی درباره بیرانوند می افتد؛ صحبتی با انصاری فرد نداشته ایم، شرایط هواپیماها نگرانم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید