35 هدیه عالی برای پاترهدها یا همان عاشقان هری پاتر

به گزارش دانشنامه آریایی، در بین هواداران داستان های فانتزی و جادویی تقریبا کسی پیدا نمی گردد که به مجموعه داستان های هری پاتر علاقه نداشته باشد. برخی از افراد هم آنقدر به این داستان ها و شخصیت علاقه دارند که به عاشقان هری پاتر مشهور شده اند. پاترهدها تمام وردها را می دانند و حتی برای روشن کردن چراغ آیفون از وردهای Lumos Maximus یا Hey Siri, Lumos استفاده می نمایند. خلاصه اینکه تمام حرکات، تصمیمات و رفتارهای آن ها براساس داستان های هری پاتر پیش می رود.

35 هدیه عالی برای پاترهدها یا همان عاشقان هری پاتر

اگر شما هم با یکی از عاشقان هری پاتر دوست هستید و می خواهید او را خشنود کنید، می توانید یک هدیه مرتبط با این داستان ها خریداری کنید. در این مطلب از خبرنگاران مگ برایتان لیستی از برترین هدیه های هری پاتری را آماده نموده ایم. شما می توانید با زدن روی نام هر کدام از آن ها به صفحه فروشگاه خبرنگاران منتقل شده و به راحتی سفارش بدهید.

دسته بندی هدایای هری پاتری:

هدیه های پوشیدنی مخصوص عاشقان هری پاتر

اکسسوری های مخصوص عاشقان هری پاتر

کیف و کتاب های مخصوص عاشقان هری پاتر

بازی های مخصوص عاشقان هری پاتر

ساعت های مخصوص عاشقان هری پاتر

تابلوهای مخصوص عاشقان هری پاتر

کالای خواب مخصوص عاشقان هری پاتر

چند هدیه خاص دیگر

چند مطلب خواندنی

هدیه های پوشیدنی مخصوص عاشقان هری پاتر

برترین لباسی که برای یک پاترهد می توانید خریداری کنید ردای مدرسه هاگوارتز است. البته که پیدا کردن این رداها کمی سخت است و قیمت بالایی هم دارد. به جای آن می توانید یک تی شرت یا شال گردن هری پاتری خریداری کنید. حتی می توانید یک ست لباس هری پاتری برای دوستتان آماده کنید، مثلا یک تی شرت و یک جفت جوراب.

1. شال گردن

2. هودی

3. تی شرت

4. جوراب

اکسسوری های مخصوص عاشقان هری پاتر

اگر با یک پاترهد مخفی دوست هستید می دانید که علاقه ای به افشای این علاقه در همه جمع ها ندارد. پس بهتر است برای او یکی دو اکسسوری خریداری کنید تا علاوه بر اینکه همواره به یادتان است، طرفداری از هری پاتر را با نشانه های کوچکی بروز دهد.

5. گردنبند زمان

6. گردنبند یادگاران مرگ

7. گردنبند گوی زرین

8. گوشواره یادگاران مرگ

9. دستبند

10. نیم ست (دستبند و گردنبند)

کیف و کتاب های مخصوص عاشقان هری پاتر

برای یک عاشق هری پاتر چه چیزی بهتر از یک کیف یا کوله پشتر با لوگوی گروه مورد علاقه اش در مدرسه هاگوارتز وجود دارد؟ شما می توانید با خرید یک کیف یا جامدادی با لوگوی هری پاتر او را حسابی خشنود کنید.

11. کتاب رنگ آمیزی

12. بوکمارک یا نشانگر کتاب

13. جامدادی

14. کوله پشتی و کلاسور

15. کیف رو دوشی

بازی های مخصوص عاشقان هری پاتر

وقتی دوست داران هری پاتر دور هم جمع می شوند اگر تصمیم به تماشای فیلم های هری پاتر را نداشته باشند، دوست دارند بازی نمایند. چه بازی ای بهتر از بازی های هری پاتری؟ مخصوصا اگر شبیه به شکلات های بدمزه قورباغه ای باشد.

16. لگو

17. بازی فکری مدل قورباغه شکلاتی

ساعت های مخصوص عاشقان هری پاتر

اگر قصد دارید دوست پاترهدتان هر لحظه به یاد شما باشد برای او یک ساعت هری پاتری خریداری کنید. هر بار که به ساعت نگاه کند هم به یاد شما می افتد هم از تماشا نشانه های هری پاتری خشنود می گردد.

18. ساعت مچی

19. ساعت گردنبندی

20. ساعت دیواری

21. ساعت رومیزی

تابلوهای مخصوص عاشقان هری پاتر

تزئین دیوار اتاق خواب با تابلو و پوستر یکی از مجذوب کننده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. به مناسبت روز هری پاتر برای دوست تان چند تابلو و پوستر خریداری کنید و اتاقش را به خوابگاه مدرسه هاگوارتز تبدیل کنید. حالا هر وقت با هم در اتاق صحبت می کنید، درس می خوانید یا فیلم می بینید می توانید تصور کنید که در خوابگاه هاگوارتز هستید و هر لحظه ممکن است جغد نامه رسان برایتان یک نامه مهم بیاورد.

22. تابلوی ایستگاه قطار 9 و سه چهارم

23. پوستر مدل روزنامه Daily Prophet

24. پوستر هری پاتر

25. تابلوی مینیمال هری پاتر

26. تابلوی PVC هری پاتر

27. تابلوی خاطرات هری پاتر

کالای خواب مخصوص عاشقان هری پاتر

وقتی دیوارها را با پوستر و تابلو پر کردید چه چیزی کم است؟ بله یکی دوتا بالش هری پاتری. اگر روی تخت را با چند کوسن و بالش هری پاتری پر کنید دیگر شک نداشته باشید که کاملا حال و هوای هاگوارتز در اتاق به جریان می افتد.

28. کاور کوسن

29. بالش

30. چشم بند خواب

چند هدیه خاص دیگر

اگر می خواهید جعبه هدایای شما کامل گردد می توانید یکی از این محصولات را هم در کنار آن ها قرار دهید. مثلا اگر جامدادی، تابلو و ساعت مچی را انتخاب نموده اید می توانید یکی از ماگ های هری پاتری را هم در کنار آن قرار دهید تا هدیه تان کامل گردد. اگر یکی از بازی ها را انتخاب نموده اید می توانید نقشه غارتگر را هم در کنارش قرار دهید. شاید بد نباشد همراه با نقشه غارتگر، پوستر روزنامه Daily Prophet را هم خریداری کنید تا حسابی در فضای بازی غرق شوید.

31. ماگ

32. جعبه موزیکال

33. اکشن فیگور

34. نقشه غارتگر

35. تقویم رومیزی 1402

چند مطلب خواندنی

اگر خودتان از عاشقان هری پاتر هستید پیشنهاد می کنیم مطالبی که قبلا درباره هری پاتر در خبرنگاران مگ منتشر نموده ایم را هم بخوانید:

سخن آخر

احتمالا شما هم قبول دارید که هری پاتر فقط یک سری داستان و فیلم نیست، یک سبک زندگی است. پاترهدها هر اتفاقی که در زندگی عادی پیش می آید را با صحنه های فیلم های هری پاتر مقایسه می نمایند و از یک فرهنگ خاص پیروی می نمایند. در این مطلب برایتان 35 هدیه ای که می توانید برای دوست پاترهد خود خریداری کنید را آماده کردیم. اما اگر قرار باشد شما در این روز هدیه بگیرید، دوست داشتید کدام محصولات را هدیه می گرفتید؟ برایمان در قسمت کامنت ها بنویسید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2366

به "35 هدیه عالی برای پاترهدها یا همان عاشقان هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هدیه عالی برای پاترهدها یا همان عاشقان هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید