4 مقصد برای تفریحات زمستانی در کانادا

به گزارش دانشنامه آریایی، با سرانجام فصل تابستان، گردشگران از سراسر کشورهای دنیا آغاز به برنامه ریزی برای تعطیلات زمستانی می نمایند. کانادا یکی از برترین منطقه ها برای سفرهای زمستانی بوده، و بسیاری از فعالیت های مربوط به این فصل، به جاذبه توریستی در کانادا تبدیل شده اند. 4 مورد از محبوب ترین منطقه ها کانادا برای تفریحات زمستانی در ادامه ذکر شده است:

4 مقصد برای تفریحات زمستانی در کانادا

راستا اسکیت Rideau Canal با مسافت 7.8 کیلومتر، بزرگ ترین پیست دنیا به شمار میرود. این پیست در فصل زمستان، به صورت 24 ساعته باز بوده، و سالانه پذیرای بیش از 1 میلیون جهانگرد است.

جدیدترین مطالب

پیش بینی بارش برف 35 سانتی متری در استان کبک

برف و باد شدید، دید رانندگان را در کبک سخت کرد

طوفان و وزش باد در کبک

3 روز بی برقی در نوا اسکوشیا

استراحتگاه زمستانی شهرستان ویستلر که در چند کیلومتری جنوب ونکوور قرار گرفته است، یکی از محبوب ترین مقاصد جهانگردان در فصل سرما است. اسکی یا سرفینگ روی برف از جمله فعالیت های مورداستقبال علاقه مندان به شمار می آید.

هتل یخی معروفی که با عنوان Hôtel de Glace شناخته می گردد، هر ساله در شهر کبک ساخته شده، و مقصدی مجذوب کننده برای مسافرانی است که به سرما علاقه دارند؛ زیرا دکور داخلی و خارجی آن تماماٌ از یخ و برف ساخته شده است.

این دریاچه که در چند کیلومتری کلگری واقع شده است، محلی مناسب برای فعالیت های زمستانی مانند سورتمه سواری و اسکی است. این دریاچه در فصل تابستان نیز جهانگردان متعددی را به خود جذب می نماید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2229

به "4 مقصد برای تفریحات زمستانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مقصد برای تفریحات زمستانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید