آشنایی با برج CN تورنتو کانادا

به گزارش دانشنامه آریایی، برج مشهور تورنتو ، برج 553 متری CN ، یکی از شهرهایی است که باید جاذبه هایی را ببینید و همچنین غیرممکن ترین آن برای از دست رفتن است. این نماد کانادایی که در بالای شهر واقع شده است ، تقریباً در همه جای شهر دیده می گردد. شما می توانید به راحتی از ساختمان از زمین قدردانی کنید ، یا سفری به یکی از مناطق مشاهده یا رستوران ها برای منظره های شگفت انگیز در بالای شهر و دریاچه انتاریو بپردازید. برج CN که بین سالهای 1972 و 1976 ساخته شده است ، زمانی بلندترین سازه مستقل دنیا بود ، اما مدتهاست که از آن پیشی گرفته است.

آشنایی با برج CN تورنتو کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

بالاترین منطقه دید در برج CN از آسمان پاد در 447 متر بالاتر از سطح شهر است ، با منظره هایی که در روزهای روشن تا آبشارهای نیاگارا و ایالت نیویورک امتداد دارند. برای رسیدن به اینجا احتیاج به دو دستگاه آسانسور دارید. در زیر این ، در بالای آسانسور اصلی ، سطح LookOut در 346 متر واقع شده است که دارای پنجره های کف به سقف و کف شیشه ای جدید است که به پایین کف شیشه ای اصلی ، یک طبقه پایین ، که در فضای بیرون آسمان تراس واقع شده است ، رسیده است. واقع شده. همانطور که از نام این محصول پیداست ، کف شیشه ای منظره چشمی پرنده را مستقیماً در سطح شهر مشاهده می نماید.

برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی بیشتر یا شاید یک ماجراجویی بیشتر هستند ، "Edge Walk" وجود دارد. این شامل یک پیاده روی هندزفری در یک لبه 1.5 متری در اطراف لبه بیرونی غلاف اصلی ، در ارتفاع 365 متر است. شرکت نمایندگان به بند و طناب ایمنی متصل هستند.

در فاصله 351 متری رستوران گردان 360 واقع شده است که دارای ناهار خوری خوب و بهترین دیدگاه ها از یک میز در هر نقطه تورنتو است. 360 برای ناهار و شام باز است ، و بازدیدنمایندگانی که در اینجا ناهار می خورند نیز از سطح برج و سطح LookOut و Glass Floor برج دسترسی رایگان دریافت می نمایند.

قرار دریافت خود در مرکز شهر ، ترجیحاً در نزدیکی برج CN ، بهترین گزینه برای کاوش در تورنتو است. برای ایده های اقامتی در این منطقه ، هتل های لوکس ، میان رده و بودجه پیشنهادی ما را در تورنتو ببینید.

انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 429

به "آشنایی با برج CN تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برج CN تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید