آقای خاص این بار ناجی چلسی نشد

به گزارش دانشنامه آریایی، ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در شرایط ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.

آقای خاص این بار ناجی چلسی نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آینده این مربی 60 ساله در ماه های اخیر سوژه اخبار و شایعات فراوانی بوده است. در حالی که از قرارداد کنونی مورینیو با رم تنها یک سال به جای مانده، شایعاتی درباره علاقه تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن به او شنیده می شد.

مربی پرتغالی که به باور خیلی ها به سرانجام خط رسیده بود، در رم احیا شد و کیفیت مربیگریش را در مرکز ایتالیا بار دیگر به رخ کشید و قرمزها را به اولین جام اروپایی شان یعنی لیگ کنفرانس اروپا رساند. اوضاع تیم در این فصل کمی سخت تر بوده اما با وجود این، به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود نموده اند.

در این میان، یکی از مدیران چلسی با آقای خاص تماس گرفته تا در صورت موافقت او، نامش را به لیست کاندیداهای مربیگری باشگاه اضافه کند، اما مورینیو در جواب به او گفته هیچ علاقه ای به این شغل ندارد و می خواهد با دن فرایدکین، رییس باشگاه، دیدار کند و در رم بماند.

مورینیو در 2 دوره راهنمایی آبی پوشان لندنی را برعهده داشت و هر 2 بار هم اخراج شد. البته در نوبت اول، او در حالی استمفوردبریج را ترک کرد که میان طرفداران شمایل یک قهرمان را داشت اما در مرتبه دوم، در حالی از چلسی جدا شد که شرایط چندان خوبی نداشت.

چلسی پس از اخراج توخل و پاتر، فرانک لمپارد را به عنوان مربی موقت انتخاب نموده، اما لمپارد تمام بازی هایش را باخته تا وضع از قبل هم بدتر گردد. مدیران چلسی امیدوار بودند مورینیو که این باشگاه را خوب می شناسد، راهنمایی تیم را در دست بگیرد تا شاید او بتواند تیم را از این مهلکه نجات دهد که به در بسته خوردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2370

به "آقای خاص این بار ناجی چلسی نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای خاص این بار ناجی چلسی نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید