پیروزی خانگی رم برابر جنوا

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران : با پیروزی قاطعانه قرمزپوشان پایتخت برابر جنوا، پرونده رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بسته شد.

پیروزی خانگی رم برابر جنوا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، در آخرین دیدار باقیمانده از هفته بیست و هفتم سریA، شب گذشته (یکشنبه) رم در خانه و در استادیوم المپیکو پیروز شد میهمانش جنوا را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کند.

در این دیدار برای جالوروسی، نخست کاپیتان محبوب تیم فرانچسکوتوتی بود که در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. سه دقیقه به سرانجام نیمه نخست، مارکو بوریلو از روزی نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

رم در دقیقه 58 دوباره از میهمان خود پیش افتاد زمانی که آلسیو رومانیولی گل دوم قرمزپوشان پایتخت را به ثمر رساند. سیمونه پروتا نیز در دقیقه 88 فزونی رم را با زدن گل سوم تثبیت کرد.

رم در شرایطی این بازی را برد که جنوا از دقیقه 78 با دو کارته و اخراج شدن یورای کوکا 10 نفره کارش را ادامه داد. به این ترتیب رم 43 امتیاز شد و به فاصله 4 امتیازی اینتر که آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ اروپا را در اختیار دارد، رسید.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 59 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی با 53 امتیاز در رده دوم و میلان با 48 امتیاز در سومین پله ایستاده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 374

به "پیروزی خانگی رم برابر جنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی خانگی رم برابر جنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید