آماده اعطای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی به شهرهای کویری هستیم

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، رئیس و دبیر کمیته ساحلی فدراسیون روز دوشنبه در سفری یک روزه به استان یزد، از امکانات این استان برای میزبانی رقابت های والیبال ساحلی بازدید کردند.

آماده اعطای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی به شهرهای کویری هستیم

توفیق کابلی درباره امکانات ورزشی استان یزد برای میزبانی بعضی مسابقات والیبال ساحلی، گفت: هیات استان یزد برای مسابقات دو ستاره، تک ستاره بین المللی و جام های آزاد، درخواست میزبانی داده است. برای آنالیز امکانات، سفر یک روزه ای به این استان داشتیم و از اماکن ورزشی یزد بازدید کردیم.

وی توضیح داد: خدا را شکر، امکانات استان یزد برای میزبانی مسابقات مناسب است. جلسه ای هم در این خصوص با معاون ورزشی اداره کل استان داشتیم. موارد مدنظر کمیته والیبال ساحلی به دوستان منتقل و قرار شد پس از بحث و آنالیز، اگر باز هم یزد خواهان میزبانی بود، درخواست خود را مجدد مطرح نموده و خود را با شرایط کمیته ساحلی وفق دهند.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره اعطای میزبانی مسابقات به یزد که استانی گرم و خشک است، گفت: یزد یکی از استان های کویری است و ماسه بسیار خوبی در کویرهای اطراف این استان وجود دارد. ماسه موجود در بعضی کویرهای یزد، گاهی بسیار باکیفیت تر و گاهی هم هم تراز ماسه شهرهای ساحلی است. به همین دلیل فکر می کنیم یزد و دیگر استان های کویری ایران می توانند هم شانه دیگر استان های ساحلی برای میزبانی از رقابت های والیبال ساحلی فعالیت نمایند. ما این آمادگی را داریم که مسابقات خوبی به میزبانی این استان برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1372

به "آماده اعطای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی به شهرهای کویری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده اعطای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی به شهرهای کویری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید