آنری: لیورپول می تواند بدون شکست به قهرمانی لیگ برتر برسد

به گزارش دانشنامه آریایی، اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است لیورپول می تواند با حفظ رکورد شکست ناپذیری خود به قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس برسد.

آنری: لیورپول می تواند بدون شکست به قهرمانی لیگ برتر برسد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (پنجشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 4 بر صفر لسترسیتی را شکست داد و اختلاف خود در صدر جدول با روباه ها را به 13 امتیاز افزایش داد. سرخپوشان مرسی ساید این فصل شانس بالایی دارند تا پس از 30 ساله فاتح لیگ برتر شوند و به گفته اسطوره باشگاه آرسنال حتی می توانند بدون شکست به این عنوان برسند.

تیری آنری که در زمان بازیگری اش در فصل 04-2003 با آرسنال بدون شکست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد، در گفت وگو با سایت آمازون گفت: به نظر من پیروزی لیورپول مقابل لسترسیتی یک بیانیه است. اگر آنها به کینگ پاور می آیند و به چنین بردی دست پیدا می نمایند. تنها بحث این باقی می ماند که آنها چه زمانی به قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر خواهند رسید.

وی اضافه کرد: به نظرم لیورپول این فصل فاتح لیگ برتر خواهد شد و به اعتقاد من آنها می توانند حتی بدون شکست به این عنوان برسند. من فکر می کنم لیورپول می تواند بدون شکست باقی بماند، اما حتی اگر تیمی پیروز به شکست آنها گردد، این تیم باز فاتح لیگ برتر خواهد شد.

لیورپول با این برد 52 امتیازی شد و با لسترسیتی، تیم دوم جدول رده بندی و منچسترسیتی، تیم سوم جدول رده بندی به ترتیب 13 و 14 امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که شاگردان یورگن کلوپ یک بازی کمتر انجام داده اند. لیورپول این فصل از 18 بازی خود، 17 بازی را برده و تنها مقابل منچستریونایتد تن به تساوی داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 714

به "آنری: لیورپول می تواند بدون شکست به قهرمانی لیگ برتر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری: لیورپول می تواند بدون شکست به قهرمانی لیگ برتر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید