بزرگترین جابجایی احتمالی فوتبال اروپا در پنجره زمستانی

به گزارش دانشنامه آریایی، فصل جابجایی زمستانی اروپا تا چند روز آینده آغاز خواهد شد و احتمال جا به جایی های جذابی برای بازیکنان در تیم های مختلف وجود دارد.

بزرگترین جابجایی احتمالی فوتبال اروپا در پنجره زمستانی

با ما سفر کنید و با خرید تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان ، به نقل از مارکا پنجره جابجایی زمستانی فصل 2021 فوتبال اروپا تا چند روز آینده شروع خواهد شد و بدون شک به علت احتمال جدایی بازیکنان عظیم از تیم هایشان، فصل جابجایی سال جاری کمی غیر معمول و غیر منتظره خواهد بود.

به 5 بازیکنی که در بازار جابجایی ژانویه به احتمال زیاد تیم های خود را ترک خواهند کرد اشاره خواهیم کرد.

1. ایسکو

ستاره اسپانیایی رئال مادرید برای بازگشت به روز های اوج، احتیاج به تغییر شرایط خود دارد. تغییری که می تواند در لیگ برتر انگلیس برای او ایجاد گردد. تیم های آرسنال و اورتون در لیگ جزیره از جدی ترین تیم های خواهان ایسکو هستند.

2. پل پوگبا

ستاره فرانسوی منچستریونایتد هبچ گاه تمایل خود را برای ترک شیاطین سرخ پنهان نکرده است، اما باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران منچستریونایتد راضی به ترک این تیم توسط پوگبا می شوند یا خیر.

رئال مادرید و یوونتوس از مشتریان پل پوگبا برای جذب او هستند.

3. دله آلی

او در این فصل فقط در 5 بازی از 25 مسابقه تیم تاتنهام به میدان رفته است و به احتمال فراوان این هافبک انگلیسی تاتنهام را به مقصد فرانسه و تیم پاری سن ژرمن ترک کند.

4. ممفیس دپای

مهاجم لیون می تواند در جابجایی ژانویه به رویای خود و انتقال به بارسلونا دست یابد، تیمی که در تابستان نیز به دنبال این مهاجم فرانسوی بود، اما این انتقال صورت نگرفت.

5. آرکادیوش میلیک

ملیک در تمام طول فصل از ترکیب تیم ناپولی کنار گذاشته شده است و همچنین در تابستان قرارداد او با ناپولی به خاتمه خواهد رسید. به همین دلیل جابجایی زمستانی فرصت خوبی برای فروش این مهاجم است. از تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به عنوان جدی ترین مشتری ملیک نام برده می گردد.

6. پاپو گومز

اختلافات کاپیتان آتالانتا و سرمربی این تیم گاسپرینی بالا گرفته و جدایی گومز از آتالانتا قطعی به نظر می رسد، میلان و اینتر گزینه های اصلی این بازیکن برای انتقال نامبرده می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1544

به "بزرگترین جابجایی احتمالی فوتبال اروپا در پنجره زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین جابجایی احتمالی فوتبال اروپا در پنجره زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید