آنچلوتی: باید به شکست بارسلونا فکر کنیم، والورده و کاسمیرو را بیرون کشیدم تا کارت زرد نگیرند

به گزارش دانشنامه آریایی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید که رویکرد تیمش برای ادامه فصل تغییر نمی کند و باید به فکر شکست دادن بارسلونا در ال کلاسیکو باشند.

آنچلوتی: باید به شکست بارسلونا فکر کنیم، والورده و کاسمیرو را بیرون کشیدم تا کارت زرد نگیرند

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا پیروز شد در خانه مایورکا به فزونی 3 بر صفر برسد و اختلافش در صدر جدول رده بندی را به 10 امتیاز افزایش دهد، پس از این بازی درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که با این اختلاف امتیاز شانس قهرمانی شان در لالیگا از بین برود، گفت: یک بار در فینال لیگ قهرمانان که همراه با 3 بر صفر پیش بودیم، در نهایت شکست خوردیم. امیدوارم چیزی شبیه به این تکرار نشود. ما در حال حاضر فزونی قابل توجهی داریم که این خوب است اما این رویکرد ما برای ادامه فصل را تغییر نمی دهد. ما باید در حال حاضر به پیروزی در بازی یکشنبه مقابل بارسلونا فکر کنیم.

وی اضافه نمود: این یک بازی بسیار رقابتی با برخوردهای فیزیکی زیاد بود. فکر می کنم داور در بیشتر تصمیمات سخت به خوبی عمل کرد. وقتی در نتیجه پیش افتادیم و در شرایط خوبی بودیم، فدریکو والورده و کاسمیرو را بیرون کشیدم تا کارت زرد نگیرند چون بازی رقابتی بود. در کل فکر می کنم داور خوب کار کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعلاوه در مورد مصدومیت بعضی بازیکنانش نیز اعلام کرد: : ما باید در چند روز آینده ببینیم شرایط مصدومان مان چطور است. فکر نمی کنم چیز جدی باشد. حتی مصدومیت رودریگو به نظر جدی نمی آید، فقط یک ضربه به مچ پایش خورد اما ضربه دردناکی بود. مندی هم از ناحیه عضله نزدیک کننده مسئله ای دارد.

کارلتو توضیح داد: کریم بنزما هم در این بازی پس از یک پرش خوبی که به هنگام گل سوم داشت، فرود خوبی نداشت و مجبور شدیم او را از زمین بیرون بکشیم. ما باید تا چهارشنبه صبر کنیم تا ببینیم شرایط بازیکنان مان چطور است و آیا آنها برای یکشنبه آماده بازی خواهند بود یا خیر!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2174

به "آنچلوتی: باید به شکست بارسلونا فکر کنیم، والورده و کاسمیرو را بیرون کشیدم تا کارت زرد نگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: باید به شکست بارسلونا فکر کنیم، والورده و کاسمیرو را بیرون کشیدم تا کارت زرد نگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید