اخباری: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و مغلوب استقلال شدیم، از عملکرد بازیکنان جدید راضی نیستم

به گزارش دانشنامه آریایی، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از عملکرد بازیکنان جدید این تیم در مصاف با استقلال ابراز نارضایتی کرد.

اخباری: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و مغلوب استقلال شدیم، از عملکرد بازیکنان جدید راضی نیستم

به گزارش خبرنگاران، سعید اخباری پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی با استقلال متفاوت از همه بازی هاست، اما زمانی نداشتم با بازیکنان کار کنم. متأسفانه امروز بازی را واگذار کردیم، با وجود اینکه نمایش بدی نداشتیم و بیشتر روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. بازیکنانی که اضافه شده اند با تفکرات مربیان قبلی اضافه شده اند و شناختی از آنها نداشتم. طبیعتاً از عملکرد آنها راضی نیستم. با آمدن من فقط توانستیم محمد ابراهیمی را جذب کنیم. ما نیاز داریم بازیکن جذب کنیم.

وی در مورد اینکه ماشین سازی بی برنامه نشان داد و چه راهکاری برای ادامه مسابقات دارند، گفت: باید بازیکن بگیریم. من در دو مقطعی به این تیم آمدم که نقل وانتقالات تمام شده بود. الان هم یک روز به انتها نقل وانتقالات باقی مانده است. بحث بی برنامه بودن را از اشخاص دیگری بپرسید، چون یک روز است به این تیم آمده ام. ماشین سازی در دو دیدار با حریفان مستقیم خودش نتیجه را واگذار کرده است. من سعی می کنم با تمرین بیشتر و جذب بازیکن شرایط تیم را بهتر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1668

به "اخباری: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و مغلوب استقلال شدیم، از عملکرد بازیکنان جدید راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و مغلوب استقلال شدیم، از عملکرد بازیکنان جدید راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید