استادان پیشکسوت گرافیک شیراز تقدیر شدند

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی فارس گفت: همزمان با هفته شیراز و روز گرافیک از سه تن از استادان گرافیک شیراز تقدیر شد و با برپایی کارگاه تخصصی 80 اثر از دانشجویان دانشگاه شیراز و آپادانا مورد آنالیز و داوری نهاده شد.

استادان پیشکسوت گرافیک شیراز تقدیر شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات برای تحصیل در کانادا چه باید کرد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدهادی ستایش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز اظهار کرد: همزمان با هفته شیراز و روز گرافیک از سه تن از استادان رشته گرافیک تقدیر شد.

وی اضافه نمود: این مراسم در نگارخانه وصال و از طرف انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس برگزار و در آن از استادان سعید تابنده، زهرا خان سالار و نرگس شیراوژن تقدیر شد.

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی فارس اضافه نمود: همزمان با این برنامه یک نمایشگاه پوستر دانشجویی، دانشجویان دانشگاه شیراز و دانشگاه آپادانا نیز برگزار گردید.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی گرافیک اطلاع داد و گفت: کارگروه تخصصی گرافیک کار خود را با داوری این پوسترها شروع کرد و به نفرات برگزیده این نمایشگاه نیز هدایایی تقدیم شد.

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی فارس گفت: در این نمایشگاه 80 اثر از دانشجویان مورد آنالیز نهاده شد و در سرانجام به 12 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ستایش با اشاره به اهمیت هنر در ارتباطات بشری توضیح داد: گاهی اوقات یک تصویر گویاتر از هر چیز دیگر در دنیا است و با آثار گرافیک می توان به نگرش، رفتارهای اجتماعی، سنن، علایق و روحیات مردم جامعه به عنوان عوامل زنده فرهنگ و تمدن پی برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 908

به "استادان پیشکسوت گرافیک شیراز تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادان پیشکسوت گرافیک شیراز تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید