استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا(س) با همکاری یکی از شتابدهنده ها، معاونت فرهنگی اجتماعی و همچنین انجمن های علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر و عمران دانشگاه الزهرا(س) درنظر دارد استارتاپ ویکند ملی شهر هوشمند با موضوع نوآوری های اجتماعی را درتاریخ 6و7و8 آذر ماه 1398 برگزار کند.

استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می گردد

این رویداد آموزشی، تجربی که در طی 54 ساعت به همراه کارگاه هایی نظیر بوم مدل کسب و کار، کار تیمی و تیم سازی، نحوه ارائه به سرمایه گذار و همچنین حضور منتور هایی با تجربه در اکوسیستم استارتاپی برای یاری به تیم ها خواهد بود.

هدف از این رویداد ملی جهت دهی و ایجاد خلاقیت، رشد ایده ها در دنیای کسب و کار واقعی، شبکه سازی، رسیدن به محصول اولیه است.

از مزایای استارتاپ ویکند حضور افراد از رشته های مختلف و غیر مرتبط، امکان وجود ثبت نام تیمی و انفرادی، فراهم شدن امکان تیم سازی افرادیکه ایده دارند و همچنین آنالیز یک شتابدهنده برروی تیم ها از نظر مالی و... جهت سرمایه گذاری در آینده است. علاقمندان تا 28 آبان 98 برای ثبت نام فرصت دارند.

ثبت نام استارتاپ ویکند به وسیله سایت https://evnd.co/txP2h صورت می گیرد علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از با شماره های 02171124000 و 09191139279 تماس حاصل نمایند. حضور برای عموم علاقه مندان به این حوزه آزاد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 642

به "استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید