اشتباه هایی که نباید برای اجاره ویلا در شمال انجام بدهید

به گزارش دانشنامه آریایی، اجاره ویلا در شمال با انجام اشتباه های مختلف، می تواند سفر شما را به کلی خراب کند. از آنالیز نکردن امکانات ویلا، تا هماهنگ نکردن در خصوص شرایطی که داریم.

اشتباه هایی که نباید برای اجاره ویلا در شمال انجام بدهید

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ساده تر شدن سفرهای آخر هفته، مزیت های زیادی دارد. این روزها با یک خودروی شخصی می گردد در اولین فرصت، به هر کجای ایران سفر کرد. حتی در نبود خودرو، یک بلیط اتوبوس به همان اندازه راحتی و آسودگی دارد. در خصوص خیلی از این سفرها نیازی به برنامه ریزی فوق العاده نیست. تنها چند روز اقامت در شهرهای شمالی ایران برای تجدید انرژی کافی است.

امکانات در دسترس یک سفر، خودروی شخصی یا بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما است. بخش ناپیدای ماجرا که اهمیت زیادی هم دارد اجاره ویلا در شمال یا دیگر مناطق کشور است. در صورت خراب شدن برنامه ریزی، رسیدن موعد یک کار فوری، ترافیک پیش بینی نشده، خراب شدن خودرو در طول راستا و... می تواند برنامه سفر را به هم بریزد. در نتیجه کمی زودتر یا دیرتر به مقصد رسیدن، مسائلی را نیز برای مهمان و میزبان به وجود می آورد.

تمدید اجاره ویلا یا عدم تناسب امکانات با تصوری که از قبل وجود داشته، مسائل بعدی هستند که به وجود می آیند. دیرتر رسیدن در زمان های اوج شلوغی، ممکن است برای مهمان گران تمام بگردد. ویلا، اجاره رفته و دست میزبان برای تقدیم کردن ویلا خالی باشد.

بهتر است ویلا را آنلاین رزرو کنید

چند قانون مهم وجود دارند که رعایت کردنشان، اطمینان و آسودگی در سفر را به همراه دارد. مخصوصاً اگر قصد اجاره ویلا در شمال، اجاره سوئیت در تهران و هر شهر دیگری دارید، با رعایت این نکات می توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

هیچ مسافری دوست ندارد برای پیدا کردن ویلای مناسبی ساعت ها در شهر جستجو کند، یا مجبور گردد به خاطر شرایط نامناسب، قید ویلایی که اجاره شده را بزند. بنابراین بهتر است قبل از سفر به آن شهر اقامتگاه خود را رزرو کنید. اما چگونه می توانید بدون اینکه در شهر مقصد حضور داشته باشید ویلا رزرو کنید؟ پاسخ اجاره آنلاین است. از جالب ترین وبسایت ها برای اجاره ویلا در شمال، جنوب و تمامی شهرهای ایران به صورت آنلاین، لیدوماتریپ است. 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر و روستای ایران در این وبسایت ثبت شده است و ایرانیان زیادی برای رزرو اقامتگاه، از این سایت یاری می گیرند. برای آشنایی با این وبسایت به www.lidomatrip.com مراجعه کنید.

بدون اطلاع به میزبان برنامه سفر را تغییر ندهیم

خراب شدن برنامه ریزی نه تنها برای مهمان، بلکه برای میزبان هم گران تمام می گردد. مثل یک دومینو، وقتی برنامه ای به هم ریخت، مسائل دیگر یکی یکی پیش می آیند. زودتر رسیدن به ویلا، یکی از این اتفاقات است. اگر تصور مهمان این باشد که میزبان همواره برای خدمت رسانی آماده است، چنین مسئله ای به وجود می آید.

میزبان حق دارد که قبل از ساعت مقرر، ویلا را تحویل ندهد. چراکه برنامه های برای تمیز کردن، آماده سازی و برطرف مسائل ویلا قبل از اقامت مسافر بعدی وجود دارد. میزبان میخواهد که مهمانش از حضور در ویلای مورد نظر راضی باشد.

برطرف این مشکل، راهکار ساده ای دارد. قوانین سایت را به دقت بخوانید و اگر نمی توانید در ساعت گفته شده وارد اقامتگاه شوید آن را به اطلاع میزبان برسانیم تا میزبان هم آمادگی کافی برای روبرو شدن با شرایط جدید را داشته باشد. در برخی موارد میزبان می تواند انعطاف داشته باشد و در برخی موارد نمی تواند. زمانی که تعداد مسافران زیاد است و زمان شلوغی به حساب می آید، انعطاف کمتری از میزبان انتظار می رود.

با این حال لغو کردن رزرو در وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ شرایطی دارد که بهتر است قبل از درخواست اقامت، حتماً آن ها را مطالعه کنیم.

مثلاً تعداد افرادی که مجاز به رزرو کردن یک ویلا یا اقامتگاه هستند، بایستی قبل از رزرو به درستی وارد شد وگرنه بالاتر رفتن تعداد مهمان ها، می تواند باعث بگردد که میزبان در لیدوماتریپ مجاز به لغو رزرو باشد.

اگر شرایط خاصی داریم به میزبان اطلاع دهیم

همراه داشتن حیوان خانگی باید به میزبان اطلاع داده شده باشد، همچنین برنامه هایی مانند جشن تولد، یا هر نوع جشن دیگری، بهتر است با آگاهی میزبان برگزار شوند.

درست است که بدون برنامه ریزی سفر کردن می تواند لذت های خودش را داشته باشد، اما ممکن است از جهاتی مشکل ساز گردد، ازجمله اینکه هر ویلا شرایط متفاوت خودش را دارد، مثلاً شاید همسایه هایی داشته باشد که با سروصدای تولد و مهمانی شما مشکل داشته باشند. اگر از پیش این شرایط را ندانید ممکن است برایتان دردسرساز گردد.

میزبان و مهمان هر دو باید هوای هم را داشته باشند

درهر شرایطی، همان قدر که انتظار داریم میزبان همه شرایط را به طور کامل و مناسب فراهم کند، مهمان هم باید شرایط صاحب خانه را درک کند. آگاهی ندادن به میزبان در خصوص شرایط سفر، همراهان احتمالی و برنامه هایی که داریم، برای هر دو طرف مشکل ایجاد می نماید. هیچ کس در این میان، قصد ناراحت کردن طرف مقابل را ندارد. بهتر است همه چیز با آگاهی قبلی انجام بگردد تا هر دو طرف از حضور در کنار یکدیگر حس امنیت و آرامش بگیرند.

اجاره کردن یک اقامتگاه مناسب که بتواند آرامش و آسودگی را به ارمغان بیاورد، بسیار ارزشمند است. در جستجو و ریزبینی در امکانات ویلا و همچنین انتخاب میزبان مناسب، دقت عمل به خرج بدهید. کسی از آینده خبر ندارد. شاید این سفر، خاطره انگیزترین سفر شما باشد. بنابراین برای آن، نکات بالا را به دقت رعایت کنید.

وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ نیز همراه مسافرین است و انواع اقامتگاه را از اجاره ویلا در کردان که روستایی کوچک در حومه کرج است گرفته تا اجاره اقامتگاه در بزرگترین و پرمسافرترین شهرهای ایران را امکان پذیر ساخته است.

جالب است بدانید که در این وبسایت اقامتگاه های متفاوت و هیجان انگیزی وجود دارد. مثلا یک بوم گردی در بافتی تاریخی، کلبه ای چوبی در میان جنگل، ویلا ساحلی و یا یک آپارتمان مبله در دو قدمی مرکز خرید و... می تواند جزوی از انتخاب های شما باشد.

ابرای آشنایی با این وبسایت جالب و هیجان انگیز که محبوب دل خیلی از مسافران است، کلمه لیدوماتریپ را در گوگل جستجو کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1631

به "اشتباه هایی که نباید برای اجاره ویلا در شمال انجام بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه هایی که نباید برای اجاره ویلا در شمال انجام بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید