اعتراف عجیب سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش

به گزارش دانشنامه آریایی، ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از آخرین شکست مقابل رایووایکانو، مدعی شد تیمش سخت ترین باشگاه دنیا است.

اعتراف عجیب سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، پس از باخت 2 بر 1 چهارشنبه مقابل باشگاه رایو وایکانو، ژاوی، سرمربی بارسلونا مدعی شد که آنها یکی از سخت ترین باشگاه های دنیا برای مدیریت هستند. بلوگرانا در بازی خارج از خانه شکست سختی را متحمل شد و با شکست رئال مادرید، این تیم اسپانیایی می توانست امتیاز خود را به 14 امتیاز در بالای جدول برساند.

هافبک سابق بارسلونا، با اشاره به انتقاداتی که تیمش به خاطر شکست علیرغم امتیاز واضح در لیگ دریافت کرد، نکاتی را در خصوص استانداردهای بالای مدیریت بلوگرانا اعلام کرد.

طبق گزارش بارسا یونیورسال، ژاوی مدعی شد: بارسا سخت ترین باشگاه دنیا است. پیروزی 1 بر صفر کافی نیست. ما باید برای لیگ ارزش قائل باشیم.

تیم کاتالان در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است و با 11 امتیاز از رقیب اصلی رئال مادرید بالاتر است. شکست اواسط هفته برای لوس بلانکوس می توانست شانس مردان ژاوی را برای افزایش رجحان خود در قله جدول تقویت کند. اما به گفته سرمربی اسپانیایی، تیم او ممکن است پس از باخت مادرید آرامش خاطر پیدا نموده باشد.

ژاوی اضافه کرد: فقدان انگیزه یک مسئله فوتبالی است. من هم به عنوان مربی اشتباه می کنم. این مسئله در بازی مقابل آلمریا برای ما رخ داد و در بازی های دیگر هم پیش آمد؛ اما شما همواره برای بردن باید عطش داشته باشید.

با توجه به اینکه رئال مادرید هنوز با 11 امتیاز از بارسلونا عقب است، ژاوی از تیمش می خواهد که در بازی های آینده خود عملکردی جادویی داشته باشد و از هرگونه لغزش احتمالی جلوگیری کند. با وجود هفت بازی به جامانده تا سرانجام فصل، آبی اناری ها به 11 امتیاز بیشتر برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا احتیاج دارند و ژاوی می خواهد آن را در بازی های آینده خود به دست آورد.

  • اقدام دسته جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی | راه غیرمنتظره پیدا شد
  • بازیکنی که رئال را نابود کرد | حتی مسی هم به این رکورد نرسید
  • او پدیده بارسلونا بعد از مسی است | رکوردشکنی ستاره دو رگه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2369

به "اعتراف عجیب سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف عجیب سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید