اعتمادبه نفس نداریم، طرفداران نکته شاخص بازی بودند

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری شامگاه آدینه پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز از تماشاگرانمان که تا مسجدسلیمان آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می کنم. واقعاً امروز زیبایی های فوتبال را دیدیم که لیدرهای دو تیم از هم استقبال کردند.

اعتمادبه نفس نداریم، طرفداران نکته شاخص بازی بودند

وی اضافه نمود: امروز بازی گل نداشت ولی طرفداران به خوبی حمایت می کردند. به نظر من حمایت و رفتار تماشاگران نکته شاخص این مسابقه بود.

مهاجری اعلام کرد: حریف نتوانست روی دروازه ما موقعیت خلق کند. اگر ما برای این بازی چهار - پنج مصدوم نداشتیم قطعاً عاشوری را به زمین نمی فرستادم. متأسفانه ما به لحاظ فوتبالی خیلی خوب هستیم ولی اعتماد به نفس لازم را نداریم؛ مثلاً ذوب آهن در پروسه باخت گیر نموده است و امروز در برابر ماشین سازی هم مغلوب شد و این مسئله دقیقاً شبیه ما شده که باید کوشش کنیم که اعتماد به نفس به تیم ما برگردد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان تا به امروز باختی نداشته است. آنها شاید بعضی بازی ها را نبرده اند ولی آنها به اعتماد به نفس لازم رسیده اند. امروز ما به خصوص در نیمه دوم تا دهانه دروازه حریف هم پیش می رفتیم ولی گل نمی زدیم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 648

به "اعتمادبه نفس نداریم، طرفداران نکته شاخص بازی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتمادبه نفس نداریم، طرفداران نکته شاخص بازی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید