افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/فارس سه سایت مخابراتی در 2 روستا و یک شهرک در شهرستان مُهر در جنوب فارس با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به بهره برداری رسید.

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: بیش از پنج میلیارد تومان برای احداث این سه سایت واقع در روستاهای چاهو، زیغان و شهرک امام خمینی شهرستان مهر از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهرداد سهرابی اضافه نمود: 91 واحد آموزشی در شهرستان مهر با اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان هوشمندسازی شده که علاوه بر توزیع مودم رایگان، اینترنت یکساله رایگان نیز دریافت کرده اند.

او گفت: رومینگ بین اپراتوری 9 سایت روستایی این شهرستان شامل شهرک امام خمینی، جاه بیدو، چاه کبگان، قدمان، قلعه سرگاه، نوآباد، کریم آباد، کارون و چاه دروا نیز برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس درباره پوشش جاده ای محور اتوبان پارسیان-پارس جنوبی گفت: از محل اعتبارات وزارت ارتباطات، شرکت ایرانسل نیز اقدام به ایجاد یک سایت کرده که تا انتها آذرماه افتتاح خواهد شد.

سهرابی بیان نمود: حد فاصل محور گله دار به دارالمیزان نیاز به راه اندازی یک سایت ارتباطی است که مکان یابی آن اجرا شده و به زودی عملیات احدث آن نیز آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1470

به "افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید