امروز؛ شروع فروش فوق العاده سایپا در آبان 1400

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اظهار داشت: ثبت نام فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی از ساعت 15 امروز دوشنبه 3 آبان شروع می گردد و به مدت دو روز ادامه دارد.

امروز؛ شروع فروش فوق العاده سایپا در آبان 1400

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از گروه سایپا، 5 محصول این خودروسازی در طرح فروش فوق العاده آبان عرضه می گردد که متقاضیان می توانند از امروز به مدت دو روز در این طرح ثبت نام کنند. برندگان قرعه کشی این طرح حداکثر تا 90 روز خودرو خود را دریافت خواهند کرد.

در این طرح خودروی کوئیک با گیربکس معمولی و رینگ فولادی به قیمت 141 میلیون و 162 هزار تومان، خودروی کوئیک آر با گیربکس معمولی در دو رنگ سفید مشکی و سفید قرمز به قیمت 149 میلیون و 416 هزار تومان و در رنگ سفید به قیمت 142 میلیون و 537 هزار تومان، خودروی تیبا 2 با رینگ فولادی با قیمت 136 میلیون و 519 هزار تومان و خودروی سایپا 151 به قیمت 125 میلیون تومان عرضه می گردد.

متقاضیان می توانند با ورود به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

البته متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تا به امروز به منظور شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در فراوری به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان این طرح ها نبوده اند نیازی به دریافت مجدد کدکاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1999

به "امروز؛ شروع فروش فوق العاده سایپا در آبان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ شروع فروش فوق العاده سایپا در آبان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید