اپل ممکن است به زودی از آیپد مینی پرو 5G رونمایی کند

به گزارش دانشنامه آریایی، با رسیدن ماه مارس، بسیاری از هواداران اپل لحظه شماری می نمایند تا با نسل جدید آیپد های این شرکت آشنا شوند. در طول سه سال گذشته، اپل در ماه مارس دومین رویداد معرفی محصولات سالانه خود را برگزار نموده است که ستاره های اصلی آن خانواده آیپد بوده اند.

اپل ممکن است به زودی از آیپد مینی پرو 5G رونمایی کند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

در سال 2018، آیپد جدیدی معرفی گردید که به پردازنده A10 Fusion و نمایشگر 9.7 اینچی مجهز بود. سال بعد، آیپد ایر مجهز به پردازنده A12 Bionic و رم 3 گیگابایتی معرفی گردید. سال گذشته نیز آیپد پروهای 11 و 12.9 اینچی در ماه مارس معرفی گردیدند.

ممکن است امسال از آیپد مینی پرو رونمایی گردد

شنیده ها از معرفی یک عضو جدید از سری آیپد مینی در ماه مارس امسال حکایت دارند. طبق ادعای 9to5Mac، این محصول که در واقع ششمین نسل از آیپد مینی خواهد بود، ممکن است با نام آیپد مینی پرو معرفی گردد.

در ماه ژانویه، Mac Otakara اظهار داشت که آیپد مینی جدید به نمایشگری 8/4 اینچی مجهز خواهد شد که تقریبا 0/5 اینچ از نمایشگر 7/9 اینچی نسل های قبل بزرگتر خواهد بود.

مینگ چی کو، یکی از معتبرترین تحلیل گران موسسه TF International که اغلب پیش بینی هایش درباره محصولات اپل به واقعیت تبدیل می گردد هم اعلام نموده انتظار دارد اندازه نمایشگر آیپد مینی جدید بین 8/5 تا 9 اینچ باشد.

او دو عامل قیمت قابل قبول و مناسب و بهره مندی از چیپ های سریع را نقات قوت آیپد مینی پرو برای ثبت یک رکورد پیروز در فروش می داند.

بلاگ Naver در کره جنوبی هم از وجود نسخه ای از آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر خبر داده است که ممکن است اپل آن را با نام آیپد مینی پرو معرفی کند. این بلاگ نسخه پرو را محصولی مناسب برای کاربردهای تجاری توصیف می نماید.

کاربردهای تجاری ذکر شده می تواند از سفارش گیری در رستوران ها تا انبارداری و استفاده در فرایندهای خط فراوری کارخانه ها را شامل گردد.

این بلاگ در ادامه می گوید آیپد مینی پرو که قبلا و در روز دهم ژانویه هم درباره آن صحبت شده، اولین بار در مرحله پروژه های داخلی شرکت دیده شد. این بلاگ مدعی است محصول مذکور اکنون در مرحله طراحی واقع شده است و دو مرحله تحقیق و توسعه و برنامه ریزی را پشت سر گذاشته است. این رسانه به تبلتی در ابعاد 8/7 اینچ اشاره دارد که عرض آن نسبت به نسل فعلی آیپد پرو تغییر نموده و طول آن کاهش یافته است.

از سوی دیگر، مینگ چی کو می گوید ممکن است اپل حاشیه های نمایشگر را کاهش دهد تا آیپد مینی پرو با حفظ ابعاد آیپد مینی فعلی، بتواند میزبان نمایشگری 8/5 تا 9 اینچی باشد. همچنین، او از احتمال حذف کلید هوم و Touch ID و اضافه شدن Face ID یا اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر به این نسل هم گفته است.

تبلت مالی جدید اپل ممکن است به نمایشگر مینی LED مجهز گردد. این فناوری احتمالا در 30 تا 40 درصد از آیپدهای فراوری شده در امسال به کار گرفته خواهد شد.

  • تکنولوژی Mini-LED چیست و چرا اپل به استفاده از آن روی آورده؟

مینی LED بسیاری از ویژگی های مثبت نمایشگرهای OLED، مانند عمق رنگ مشکی، سطح کنتراست بهتر، غنای رنگ و مصرف انرژی کمتر را ارائه می نماید و در عین حال، نگرانی های احتمالی درباره سوختگی صفحه نمایش را نیز برطرف می نماید. در واقع، مینی LED نسل بعدی نمایشگرهای LED است که روشنایی حداکثری بسیار بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد.

در میان خبرها و شایعه های منتشر شده، این احتمال نیز مطرح شده است که آیپد مینی پرو مورد بحث از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد نمود. اپل در سال گذشته و با معرفی خانواده آیفون 12 رسما وارد بازار محصولات 5G شد.

  • اپل آیپد پرو 5G، آیپد مینی و ایر تگز را 26 اسفند رونمایی می نماید

از آن موقع تا کنون، صحبت های زیادی درباره آیپدهای 5G نیز مطرح بوده است که ممکن است در ماه جاری میلادی بالاخره به واقعیت تبدیل شوند و اپل از اولین نسل از آیپدهای پشتیبانی کننده از نسل پنجم شبکه های بی سیم رونمایی کند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1650

به "اپل ممکن است به زودی از آیپد مینی پرو 5G رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ممکن است به زودی از آیپد مینی پرو 5G رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید