ایجاد کانال پیغام فرهنگ درشبکه شاد، جهت دسترسی به اخبار صحیح و دقیق آموزش وپرورش شهر تهران

به گزارش دانشنامه آریایی، ثقفی گفت: پس از مدت زمان کوتاهی عضویت در این کانال متوجه خواهید شد هیچ راه مطمئن تری از عضویت در این کانال جهت دسترسی به اخبار آموزش وپرورش شهر تهران نخواهید داشت.

ایجاد کانال پیغام فرهنگ درشبکه شاد، جهت دسترسی به اخبار صحیح و دقیق آموزش وپرورش شهر تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران از ایجاد کانال پیغام فرهنگ درشبکه شاد، سخن گفت.

ثقفی تاکید نمود: کانال پیغام فرهنگ را ایجاد کردیم به منظور اینکه تمامی شما همکاران فرهنگی فرهیخته، اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز در شهر تهران، بدون واسطه و به دور از فریب هایی که در فضای مجازی وکانال های بی اعتبار انجام می شود، بتوانید به اخبار صحیح، دقیق ومطمئن آموزش وپرورش، دسترسی پیداکنید.

در همین رابطه مشاور مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، آدرس کانال را در شبکه شاد @payamefarhang اعلام کرد و از تمامی مخاطبان خواست تا ضمن عضویت در این کانال، کانال پیغام فرهنگ را به دیگر مخاطبان معرفی کنند تا همه بتوانند به اخبار درست و دقیق آموزش وپرورش شهر تهران در اسرع وقت دسترسی داشته باشند و بدینوسیله به نوعی جلوگیری شود از فعالیت مخرب کانال هایی که اخبار نادرست آموزش وپرورش را منتشر می کنند.

ثقفی تاکید نمود: بنده اولین و مهمترین اخبار آموزش وپرورش شهر تهران را، به وسیله کانال پیغام فرهنگ به اطلاع همگان خواهم رساند؛ و پس از مدت زمان کوتاهی عضویت در این کانال، متوجه خواهید شد هیچ راه مطمئن تری از عضویت در این کانال جهت دسترسی به اخبار آموزش وپرورش شهر تهران نخواهید داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1292

به "ایجاد کانال پیغام فرهنگ درشبکه شاد، جهت دسترسی به اخبار صحیح و دقیق آموزش وپرورش شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد کانال پیغام فرهنگ درشبکه شاد، جهت دسترسی به اخبار صحیح و دقیق آموزش وپرورش شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید