بازدیدی متفاوت از شهرهای برتر کره جنوبی

به گزارش دانشنامه آریایی، اگر شما از آن دسته افرادی بودید که بازی های المپیک زمستانی سال 2018 را در برترین شهرهای کره جنوبی دنبال می کردید، احتمالاً اطلاعاتی در خصوص کشور کره جنوبی به دست آورده اید. این رویداد ورزشی، مردم را بیشتر از گذشته نسبت به کشور میزبان کنجکاو نموده و باعث شده تا گردشگران زیادی برای سفر به شهرهای مختلف آن ترغیب شوند. شهرهای دیدنی کره جنوبی، مکان های تاریخی، منظره ها زیبا و غذاهای لذیذ دلایلی است که افرادی که برای بازی های المپیک به کره جنوبی آمده اند، تمایل دارند به شهرهای برتر کره جنوبی سفر نمایند.

بازدیدی متفاوت از شهرهای برتر کره جنوبی

پیونگ چانگ

شهرستان پیونگ چانگ یکی از شهرهای میزبان مسابقات المپیک زمستانی بوده است و شهری است که قطعا ارزش تماشا دارد و از شهرهای تماشای کره جنوبی به شمار میرود. چشم انداز ها زیبای کوه های تائباک که جز زمین های بزرگ اسکی به حساب می آیند و به نام های Alpensia و Yongpyong شناخته می شوند، در این شهر قرار گرفته است. آب و هوای زمستان در این شهر به طور معمول سرد و برفی است اما پیاده روی در این شهر در زمان های گرم سال بسیار مشهور است. علاوه بر چشم اندازهای فضای باز این شهر می توانید معابد بودایی که مربوط به قرن هفتم است را ببینید. بعلاوه زمانی که شما در این منطقه از کشور هستید، می توانید از غار Baegnyong، موزه ماهی آب های شیرین پیونگ چانگ و روستای Eoreumchi تماشا کنید.

سئول

بیشتر مسافران سفر خود به کره جنوبی را از یا سئول شروع می نمایند و یا با سئول تمام می نمایند. سئول که از شهرهای برتر کره جنوبی است، شهری مدرن و جالب است که مکان های زیادی برای خرید، غذا خوردن و نوشیدن دارد. فروشگاه های منطقه اینسا دونگ برترین محل برای خرید سوغاتی هستند و شما می توانی برترین تفریحات شبانه را در منطقه هانگ دای پیدا کنید. شما بعلاوه می توانید با بازدید از چانگ دیوک گونگ و گایونگ بوک اطلاعات بیشتری را در خصوص تاریخ کره جنوبی کسب کنید. متروی سئول راهنمای بسیار خوبی برای مسافران است اما با این حال بیشتر افرادی که برای اولین بار به سئول سفر می نمایند، ترجیح می دهند راهنمای تور داشته باشند. حتما در طول سفر خود به سئول از یادبود جنگ نظامی کره، خیابان Myeongdong و پارک ملی بوکانسان تماشا کنید.

بوسان

علاوه بر ساحل Haeundae، معروف ترین ساحل کره جنوبی در این شهر کوه های بلند و معابد زیبا و غذاهای بسیار متنوعی وجود دارد. تعداد زیادی رستوران و فروشگاه غذایی در این شهر که یکی از شهرهای تماشای کره جنوبی بوده، است بنابراین عاشقان غذا باید زمان بیشتری را در این شهر سپری نمایند. یکی دیگر از ویژگی های این شهر، جشنواره فیلم بین المللی بوسان است که در ماه اکتبر برگزار می گردد. بازدید از چشمه های آب گرم، معبد Haedong Yonggung و پیاده روی در کوه های Jangan کارهای دیگری است که باید در طول سفر خود به بوسان انجام دهید. با سفر کردن به بوسان می توانید تجربه خوبی را درمورد همه چیز در یکی از شهرهای برتر کره جنوبی کسب کنید.

اینچئون

شهر اینچون محل خوبی برای تجربه تاریخ و گوناگونی بزرگ کره جنوبی است. در این شهر منطقه ای وجود دارد که بیشتر جمعیت چینی در این منطقه زندگی می نمایند. اینچئون یک شهر بندری است و پارک Grand، ساحل Eurwagni، جزیره Wolmido و مرکز خرید بین المللی Sinpo را در خود جای داده است. شما می توانید در طول سفر خود به این شهر، از معبد Jeondeungsa، چشمه های آب درمانی Spasis، مرکز سونا بازدید کنید و بعلاوه می توانید در رستوران کره ای معروف Buam Galbi که غذاهای سنتی شکم خوک و زبان گاو را دارد، غذا بخورید.

گیونگجو

گیونگجو یکی از برترین شهرهای کره جنوبی است که در امتداد ساحل قرار گرفته و از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد و سفر کردن به آن فرصت خوبی برای یادگیری تاریخ کره جنوبی است. شما می توانید در طول سفر خود از موزه ملی گیونگجو با 16000 اثر هنری، معبد بولگوکسا، تپه های پر چمن پارک تومولی تماشا کنید. علاوه بر این می توانید مقبره پادشاهان قدیمی را پیدا کنید و حتی وارد آن ها شوید.

سوون

سوون یکی دیگر از برترین شهرهای کره جنوبی است. دژ هوآسیونگ که در سال 1794 ساخته شده و اکنون جز میراث دنیای یونسکو است، در این شهر واقع شده است. شما بعلاوه می توانید از ورزشگاه جام دنیای سووون تماشا کنید و در هنگام بازدید از این منطقه در پارک بزرگ Manseok و دریاچه آن استراحت کنید.

چجو

شهر چجو بزرگترین شهر جزیره چجو است که در ساحل جنوبی کره جنوبی واقع شده است. با توجه به مشخصات جغرافیایی، این جزیره آب و هوای معتدل تری نسبت به نقاط دیگر کشور دارد و دارای چشم انداز ها واقعا منحصر به فردی است. شما می توانید در طول سفر خود به این شهر از سواحل مختلف، باغ گیاه شناسی، غارهای آتشفشانی تماشا کنید و حتی ساخت چای کره را هم یاد بگیرید. هالاسان، بلندترین کوه این شهر است که می توانید به پیاده روی در آن بپردازید و از آن جا طبیعت زیبای جزیره را مشاهده کنید. یکی دیگر از چشم انداز ها مشهور این شهر آبشار Cheonjiyeon است. این جزیره یک محل عالی برای گذراندن تعطیلات است و بلیط های پرواز به این جزیره بسیار سریع رزرو می گردد.

سوکچو

این شهر نسبت به سایر شهر های این فهرست، خلوت تر و کوچک تر است اما مکان مناسبی برای ماندن و بازدید از محل های تماشای نزدیک به آن است. شما می توانید با اتوبوس و گذراندن 30 دقیقه به پارک ملی Seoraksan برسید و از چشم انداز ها آن لذت ببرید. این پارک ملی یکی از زیباترین چشم انداز ها کره جنوبی است و جاذبه های گردشگری معروف آن شامل غار Geumganggul و آبشار Biryong می باشد.

جین هاا

شهر جین هاا یکی از برترین محل ها برای میزبانی جشنواره شکوفه گیلاس در بهار است. زمانی که این گلبرگ های رنگارنگ شکوفه می دهند، مردم از سراسر دنیا به اینجا سفر می نمایند تا شاهد زیبایی طبیعی این درختان باشند. این جشنواره سالانه، بیش از دو میلیون بازدید نماینده را جذب می نماید و میزبان نمایشگاه های هنری و فرهنگی زیادی است. در حدود یک مایلی از ایستگاه Gyeonghwa محل محبوبی برای تماشا شکوفه های گیلاس وجود دارد.

بوسئونگ

ما به شما توصیه می کنیم برای این که از کمی زندگی شهری فرار کنید و بخش روستایی کره جنوبی را ببینید، به بوسئونگ سفر کنید. بوسئونگ به عنوان مرکز زمین های چای کره جنوبی شناخته شده است حتی اکنون هم می توانید کشاورزانی را ببینید که در حال جمع کردن برگ های چای هستند. این منطقه برای چای سبز با کیفیت و چشم انداز های کوهستانی بسیار شناخته شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2321

به "بازدیدی متفاوت از شهرهای برتر کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدیدی متفاوت از شهرهای برتر کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید