بازدید طبیبان شهر از محدوده طهران قدیم

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران به مناسبت روز پزشک، به همت اداره سلامت حوزه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی این منطقه، جمعی از پزشکان داوطلب در طرح انضباط شهری محله هرندی در قالب تور گردشگری از محدوده میدان مشق، کتابخانه و باغ موزه ملی و آبگینه درمحدوده طهران قدیم بازدید کردند و سپس در نشستی با قائم مقام شهرداری منطقه 12، به آنالیز ابعاد طرح انضباط شهری به ویژه درحوزه سلامت پرداختند.

بازدید طبیبان شهر از محدوده طهران قدیم

علی محمد سعادتی قائم مقام شهرداری منطقه 12 تهران نیز در این نشست، در سخنانی این منطقه را طهران قدیم و میراث دار پیشینه تاریخی شهر تهران خواند و گفت: متاسفانه عدم توجه به محدوده منطقه 12 در 50 سال اخیر، باعث بروز مشکلاتی شده و مدیریت شهری با نگاهی ویژه، برآن است با اجرای طرح انضباط شهری، کیفیت زندگی ر ا درمنطقه 12 ارتقاء داده و معضلات محلات را کاهش و در نهایت برطرف نمایند.

قائم مقام شهرداری منطقه 12 در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی توانند تضمین نماینده موفقیت طرح انضباط شهری باشند گفت: دستیابی به نتایج مطلوب دراین طرح، نیازمند همکاری همه دستگاهها، ارگانها، سازمانهای غیردولتی و ... است.

علی محمد سعادتی در ادامه از پزشکان داوطلب که در طرح ویزیت رایگان شهروندان محله هرندی شرکت نمودند قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 887

به "بازدید طبیبان شهر از محدوده طهران قدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید طبیبان شهر از محدوده طهران قدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید