بازسازی پیست اتومبیلرانی توسط شرکت توسعه انجام می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، با درخواست و پیگیری های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بازسازی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی در دستور کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نهاده شد.

بازسازی پیست اتومبیلرانی توسط شرکت توسعه انجام می گردد

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پس از دو مرحله بازدید مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون از پیست های مجموعه ورزشی آزادی و آنالیز مسائل موجود، بازسازی صندلی تماشاگران و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای تماشاگران و ورزشکاران در دستور کار نهاده شد.

بر این اساس ناظمی با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و انجام پیگیری لازم درخواست کرد که به منظور رفاه بیشتر حال تماشاگران و ورزشکاران طرح بازسازی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی توسط این شرکت انجام گیرد که این موضوع با موافقت مدیرعامل این شرکت نهاده شد تا بازسازی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 955

به "بازسازی پیست اتومبیلرانی توسط شرکت توسعه انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پیست اتومبیلرانی توسط شرکت توسعه انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید