بدترین وعده های غذای هواپیما در دنیا

به گزارش دانشنامه آریایی، مسافرت با هواپیما هم مزیت های خود را دارد، این صنعت باعث شده تا فاصله زمانی بین مبدأ و مقصد بسیار کوتاه گردد. پروازهای طولانی برای مسافرین خسته کننده خواهد بود، به همین دلیل یکی از مسائل شرکت های هوایی ارائه غذای خوب به مسافران است.

بدترین وعده های غذای هواپیما در دنیا

اگرچه عوامل مختلفی مانند شرایط جوی و فشار هوا در کنار کاهش رطوبت داخل کابین بر حس چشایی و تغییر طعم غذاها تاثیر می گذارد، ولی بعضی از شرکت های هواپیمایی نیز غذاهای چندان خوش طعم و باکیفیتی را در اختیار مسافران نمی گذارند. برای مثال، صبحانه رسمی انگلیسی و ماکارونی با سس مایع مانند با توجه به عکس های گرفته شده توسط مسافران در لیست بدترین وعده ها در هواپیما هستند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از شرکت های هواپیمایی داخلی یا خارجی را دارید، می توانید به وسیله موتور جستجوی پرواز خبرنگاران، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر تهیه کنید.

یکی از مسافران در باره این وعده غذایی چنین گفته است:

بهتر است بگوییم این جالب ترین غذایی بود که در هواپیما خوردم. به معنای واقعی کلمه حتی نمی دانم چه غذایی بود و احتمالا در آن لحظه خمار بوده ام که طعم غذا را خوب حس کردم.

بعضی مسافرانی که از غذا ناراضی بودند تصاویر این غذاها را در توییتر و اینستاگرام نمایش داده اند.

بعد از گذشت 10 روز که منتظر یک صبحانه ی انگلیسی بودم، اما در هواپیما این غذا سرو شد: توده های درهم مشکوک ماکارونی که گلوله مانند بودند. یکی از بدترین وعده های غذایی در هواپیما توصیف شده است. ساندویچ پنیر هم بسیار نازک است.

به گفته steve pheby، یکی از مسافران شرکت هوایی British، این غذا باید بدترین وعده غذایی در بین تمامی شرکت ها باشد.

این غذا قرار بوده نوعی ماکارونی ایتالیایی باشد و فقط می گردد سس آن را با کرم بدن مقایسه کرد. من بعد از کوشش بسیار نتوانستم توده های ماکارونی را در سس شناسایی کنم.

یکی از کاربران این خطوط هوایی عکسی از یک وعده غدایی در هواپیما را پست نموده و از کاربران دیگر خواسته تا حدس بزنند عکس تصویر چه غذایی است. کاربر دیگری به اسم williamrae27 گفته غذایی که خورده طعم خوبی داشته است اما نتوانسته بود بفهمد که چه غذای بوده است.

Neil Doyle می گوید کسی می تواند حدسی بزند؟ charles هم می نویسد من وقتی این غذا را در بشقاب خود دیدم نمی دانستم چه بگویم بعد از آن فهمیدم که بله این یک پودینگ است.

James Elliman هم می گوید چیزی نمی توانم بگویم جز این که این غذای من در هواپیما است.

همبرگری که در شرکت هواپیمایی Koryo در کره شمالی سرو می گردد، جزو بدترین وعده ها در دنیا در اوایل امسال بوده است.

سالاد میوه شرکت هوایی بین المللی اوکراین بسیار زننده است، قطعات میوه در آبی مانند آب تخلیه ماشین ظرف شویی شناورند.

گرچه تعدادی از کاربران می گویند وعده های غذایی در هواپیما خوش مزه و لذت بخش است، مانند شرکت هوایی قطر و کوانتاس. James هم در صفحه خود نوشته در این شرکت هیچ کس از غذای آن شکایت نمی کند.

منبع: کجارو / zurl.ir
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 874

به "بدترین وعده های غذای هواپیما در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین وعده های غذای هواپیما در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید