برگزاری تور گردشگری تخت سلیمان برای خبرنگاران

به گزارش دانشنامه آریایی، در دومین روز جشنواره گردشگری تخت سلیمان، تور گردشگری و بازدید از مجموعه آثار طبیعی تاریخی آدینه 15 آذر 98 برگزار گردید.

برگزاری تور گردشگری تخت سلیمان برای خبرنگاران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، در این تور یک روزه، شرکت کنندگان در جشنواره از اثر طبیعی زندان برنجه که یک کوه میان تهی به عمق حدود 75 متر است بازدید کردند.

همچنین گروهی از کوهنوردان و صخره نوردان شهرستان تکاب همراه تور بودند و عملیات صخره نوردی و فرود به عمق گودال را انجام دادند.

بازدید از مجموعه آثار تاریخی تخت سلیمان و موزه آن، مقصد دیگر این تور یک روزه بود.

برگزاری کارگاه آموزشی

همچنین همزمان با برگزاری جشنواره تخت سلیمان، کارگاه آموزشی آشنایی با میراث فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان تکاب برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که در محل سالن آمفی تئاتر هتل تخت سلیمان تکاب برگزار گردید دو نفر از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، به تبیین موضوعات مرتبط با فرصت های سرمایه گذاری پرداخته و حاضران را با مفاهیم تخصصی و کاربردی میراث فرهنگی، تاریخ استان، بناها و محوطه های تاریخی و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی استان آشنا شدند.

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی کارشناس سرمایه گذاری استان راهکارهای سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و راه کارهای مشارکت بخش خصوصی در توسعه سرمایه گذاری استان را به تفسیر برای شرکت کنندگان مورد تبیین قرار داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 694

به "برگزاری تور گردشگری تخت سلیمان برای خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور گردشگری تخت سلیمان برای خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید